Inlägg från: elegi |Visa alla inlägg
  • elegi

Lets dance 2009

fabler skrev 2009-03-14 07:36:20 följande:
    himla tur hon åkte. jag tänkte så när jag fastna framför nån film som jag egentligen inte borde sett för jag behövde sova.... att om eliasbeth inte åker nu då är de mitt fel för att jag inte kollar på utröstningen . Himla tur hon åkte annars hade allt varit mitt fel. Men nästa vecka får jag lov o kolla ju... hoppas jag orkar.
    *asg*
    Kunde varit mitt fel oxå isf för jag gick och la mig, har väl aldrig hänt förut att ajg gått och lagt mig innan utröstningen
  • elegi
    fabler skrev 2009-03-14 07:56:48 följande:
    känns skönt o veta att jag inte va ensam om o skippa utröstningen
    Kaxmaja skrev 2009-03-14 08:05:28 följande:
    BRA då vet jag vem jag ska skylla på när utröstningar går fel
    Ja fast nästa gång kanske vi tittar båda två...då får du skylla på nån annan
  • elegi
    fabler skrev 2009-03-14 08:25:13 följande:
    hehe precis. nästa gång är de ju spännande så då måste man ju kolla.
    Exakt och vem faan vågar riskera att åka på skulden för att fel åkte ut
    så ajg tar nog det säkra före det osäkra och kollar nästa utsröstning
  • elegi
    shine skrev 2009-03-15 20:03:07 följande:
    Ja. Morgan och Magnus i final helt klart. Anledningar till att jag inte gillar Laila: *tycker hon verkar dryyyg *hon har dansat förr vilket faktiskt ger henne ett försprång *Tycker att M och M har utvecklats mycket mer än L sen starten.
    Tycker inte att hennes tidigare danskunskaper direkt gynnat henne i Let´s dance isf så har det gynnat Morgan att han är akrobat...
    Men jag tycker att Magnus är grymt bra med tanke på sin kropppstorlek och enligt mig även bättre än Laila och ahr presterat bättre (iaf oftast) så jag vill se honom som vinnare.
    Morgan ahr varit grymt bra från början, blev sjukt imponerad av honom i örsta avsnittet och tycker ahn är en värdig tvåa.
    Laial är inte långt efter men i finalen får bara två plats och då anser jag att hon inte hör hemma där

Men skulle Laila vinna hela skiten så är hon absolut en värdig vinnare.
    Detta kan egntligen sluta hur som helst
  • elegi
    vinterlärka skrev 2009-03-15 23:41:40 följande:
    Jag tycker det är jättesvårt! Vill se Magnus vinna, men vet inte vem jag vill ska komma till final med honom. Tycker både Morgan och Laila är jätteduktiga.
    Kan jag oxå hålla med om men Morgan ligger yttepyttelite före för min del... Men Magnus vill jag absolut se som vinnare
  • elegi
    tattoedbeauty skrev 2009-03-17 22:48:29 följande:
    Magnus och Morgan är mina favoriter! Imponerande att en så stor och tung karl kan röra sig så lätt som Magnus gör.
    Ja det gör mig oxå imonerad och inte tycker jag att han är sämre än dom heller, snarare tvärtom
  • elegi
    Analoga skrev 2009-03-20 15:23:57 följande:
    Skrev just om Daniel da Silva i en egen tråd: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m42480467.html Som sagt - jag tror då att skilsmässan beror på att han o Magda fattat tycke för varandra - har trott sedan första dansen i Lets dance att det varit något mellan dem....
    Enligt denna artikeln så har det inte alls med Magdalena att göra och han hävdar att dom inte är ett par, nånstans måste man ju ändå respektera vad han själv säger

www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4692737.ab
  • elegi
    hyperballad skrev 2009-03-20 19:11:22 följande:
    oh spännande spännande, tror lätt att de har en romans. verkar vara vanligt att de fattar tycke för varandra i detta program... hmm stackars frun. men ikväll är det dags ikväll är det dags *längtar* *laddat kylen med chokladpudding*
    Ja det kan jag oxå hålla med om, tror oxå att dom har nåt på gång, men jag tror inte att skilsmässan beror på att det är nåt med Magda utan det hade hänt iaf, sen är det klart att han känner sig sårad när folk anklagar honom....
    som han sa enligt artikeln....han ahr pendlat mellan Stockholm-Göteborg i 2 års tid och ahr haft en egen lägenhet i Sthlm klart att det sliter på ett förhållande...
Svar på tråden Lets dance 2009