Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Lets dance 2009

maruttan skrev 2009-01-20 10:20:13 följande:
    Å andra sidan så har ju Carl-Jan dansat balett.....
    Åhhh han borde diskas direkt HAHAHA
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2009-01-20 12:14:35 följande:
    Det står att Bagge har varit DANSLÄRARE. Alltså, om hon hade gått ett par kurser så hade jag tyckt det var okej att hon var med i Lets Dance. Men om hon verkligen har varit danslärare som det står i artikeln, så tycker jag att hon inte ens skulle ha erbjudits en plats i programmet ifrån första början. LÅGT TV4!
    Jag tänker direkt på alla danslärare som kommer till audition i amerikansk SYTYCD ha ha ha De kan iallafall INTE dansa

Men e inte de där lite som att Marcus fick vara med i stjärnor på is? Han har spelat hockey på høgnivå klart han kunde åka skridskor då?
    Før mig spelar de dock nada roll. Jag har varit fotbollstränare tro mig jag e inget fotbollsproffs bara før de
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2009-01-20 12:54:00 följande:
    haha ja dom människorna är för roliga jo det har du helt rätt i, det där är så individuellt. men Bagge har danserfarenhet iaf och det ska räcka för att hon inte ska få vara med i programmet. det är ju som sagt personer som börjar från grund och botten och har inte hon gjort..
    Men då ska ju inte de som sjungit førut få vara med i Idol. De som redan kan åka skridskor vara med i Stjärnor på Is. Osv osv. 
  • Kaxmaja

Fasiken man kanske ska ringa någon stor fotbollsklubb och erbjuda sina ben. Jag har ju trots allt spelat fotboll i över 10 år och varit tränare
    Helt ärligt så säger de INGENTING om hur bra jag är på fotboll. Eller hur dålig før den delen.

• Kaxmaja
    xxmeyaxx skrev 2009-01-20 12:57:30 följande:
    Klart man har det lättare! Men det är ju inte bara det som är orättvist med tävlingen.Ska man se det på det sättet så vet jag fler saker som Elisabeth kan gnälla på. Hon är gammal.. typ, 64 år va? Och har någon sjukdom, så hon kan inte röra sig ordentligt. Då kan hon sitta och sura över att BlondinBella bara är.. 18 (?) år och kan göra hundratals volter efter varandra, utan att känna sig det minsta besvärlig i kroppen. Ska man tänka så, så måste ju alla vara 64 år. Ha ledbesvär. Och vara politikerjournalist.  
    Fasiken vad trist de hade varit då
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2009-01-20 13:09:20 följande:
    Nej men du kan ju inte jämföra Idol med Lets Dance!Förstår du inte skillnaden på de två programmen så kan jag tyvärr inte hjälpa dig.Poängen med Idol är ju att vem som helst får söka! Visst, dom får några lektioner i hur man är popartist men det är bara verktyg som förbereder dom för berömmelsen. Det har inget med sångerfarenheten att göra.Lets Dance är ingen talangjakt, det är ett underhållningsprogram som går ut på att lära upp kändisar i dans ifrån GRUNDEN.
    Jo gnället och avundssjukan är EXAKT den samma i lets dance och Idol. Bhu Laila har varit danslärare. Buhu Kevin har varit med i melodifestivalen.
    Körslaget: Buhu Wells är mycke större artist än mig så han kommer vinna orättvist (Lagaylia Fraiser.)
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2009-01-20 13:03:32 följande:
    Men dans och fotboll är rätt olika saker vet du väl..En dansares grunder sitter alltid kvar och det syns ju tydligt på Bagge att hon har det kvar.

Du kan rätt ofta se om en person spelat fotboll tidigare eller inte. Bollkänsla har inte alla här i världen.

Morgon då? Varfør bör inte han vara där? Han har ju varit na¨stan bättre än Laila är inte de konstigt? Eller har han oxå "fuskat" sig in?

• Kaxmaja
    Bevabus skrev 2009-01-20 13:19:13 följande:
    Men vi pratar inte om gnället och avundsjukan nu.
    Fast før mig är just att klaga på att hon inte borde få vara med = gnäll och avundssjuka. är de inte gnäll av Elisabet att gå ut i tidningen och klaga på att Laila har danserfarenhet? Jag tolkar de så
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2009-01-20 13:18:55 följande:
    Morgan har ingen bakgrund i dans. Det är ju det som är skillnaden. Sen får han ha hur mycket talang som helst, men jag vet att den enda erfarenhet han har är inom akrobatik. Det har inget med dans att göra.
    Men om de nu vore så att Laila har såååååå mycke førsprång av att hon dansat tidigare borde hon då inte vara helt klart øverlägset bäst? Och de har hon ju inte varit. Visst hon är bland de bästa men överlägset absolut inte.
  • Kaxmaja
    xxmeyaxx skrev 2009-01-20 13:21:40 följande:
    är inne på samma spår jag..
    Ja jag ser de
Svar på tråden Lets dance 2009