• Anonym (hmmmm)

tror ni att det är ömsesidigt??

Ifall man inte har pratat så mycket med någon samt om man känner en oerhört attraktion till någon när man träffar denna människa tror ni då i de flesta fall att det är ömsesidigt?
    Jag tror det....hur skulle man annars kunna känna så stark dragningskraft till någon man inte känner?!

• Svar på tråden tror ni att det är ömsesidigt??
  • Anonym (hmmmm)

jag är så oerhört attraherad av en man jag kommer ikontakt med ibland som jag inte känner och jag hoppas väl kanske att han känner sig attraherad av mig med hahaha....

• Anonym (hmmmm)

hallå....

• Anonym (m)

Det kan ingen svara på om det är ömsesidigt, tyvärr. Men är det meningen att det ska bli ni så blir det ni.

• varfördåför

jag har kännt precis sådär också.. blev helt farcinerad av en man, som jag började umgås med efter ett tag av beundran på avstånd, men det blev inget mer då han aldrig såg mig ssom mer än vän! så på mig stämmde det inte tyvärr.. :-/

(fas lika glad är jag för det som nu har en annan man som känner samma för mig som jag för honom och som delar min syn på det mästa, så allt blev till det bästa )

2009 vill jag ha min söta flicka tillbaka.. snälla!
  • Anonym (hmmmm)

men e det inte lite konstigt då?att man kan bli så oerhört attraherad av en man maninte känner utan bara av att se honom och vara honom nära.....

• Hannah76

Anonym (hmmmm) skrev 2009-01-04 16:19:14 följande:

men e det inte lite konstigt då?att man kan bli så oerhört attraherad av en man maninte känner utan bara av att se honom och vara honom nära.....
    Fast de känslor kommer ju från dig - inte från honom. Finns ju många som känner så för tex skådespelare, artister mm. Och dessa skådespelare eller artister har ju ingen aning om vilka de personerna är, vet inte ens om at de existerar.
  • Clobberella

Jag tror att det ofta är ömsesidigt, att man tittar på/pratar med varandra och det bara FINNS något där... sen kan man så klart bli attraherad av folk utan att det är besvarat, men den där klockorna-stannar-känslan tycker jag brukar vara ömsesidig....

• Anonym (hmmmm)

Hannah76 skrev 2009-01-04 16:23:41 följande:

Anonym (hmmmm) skrev 2009-01-04 16:19:14 följande:
    Fast de känslor kommer ju från dig - inte från honom. Finns ju många som känner så för tex skådespelare, artister mm. Och dessa skådespelare eller artister har ju ingen aning om vilka de personerna är, vet inte ens om at de existerar.
    jo det vet jag men jag menar när man träffar personen i fråga..
  • Anonym (hmmmm)

och personen jag menar tittade faktiskt tillbaka på mig 2 gånger sist vi sågs men jag vet inte.... han är jätte svår att läsa av... ler inte eller så....

Svar på tråden tror ni att det är ömsesidigt??