• Indigo­girl
    Äldre 5 Jan 15:18
    8951 visningar
    32 svar
    32
    8951

    Regnbågsversion av "Min första bok"

    Hej,

    Jag undrar om någon av er känner till en regnbågsversion av boken av typen Min Första Bok, där man fyller i lite under graviditeten och den första tiden med bebisen, sätter in bilder, skriver in mått och viktiga datum mm?
    Finns en söt bok (Herr Kanin eller ngt liknande) för familjer med mamma och en pappa, men hoppas hitta en liknande för två mammor.. Någon som vet?

  • Svar på tråden Regnbågsversion av "Min första bok"
  • Äldre 5 Jan 19:12
    #1

    Det finns ju den här, den har vi men de finns inget o fylla i under själva graviditeten tyvärr.

    http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9185505005

  • Äldre 5 Jan 22:15
    #2

    Bokförlaget Normal har jag för mig har en - Baby Bird Universe

  • Äldre 5 Jan 22:16
    #3
    Gaytjej skrev 2009-01-05 22:15:48 följande:
    Bokförlaget Normal har jag för mig har en - Baby Bird Universe
    det var ju samma som hon ovan tipsade om.
  • Äldre 5 Jan 22:19
    #4

    Åh, såg nu att det var samma bok som sweetlina tipsade om. Om ni köper den så köp från HBT-vänliga Normal istället, de behöver stöttning!

  • Indigo­girl
    Äldre 6 Jan 09:10
    #5

    Tack!!

  • Pumin
    Äldre 21 Jan 20:45
    #6

    Har köpt och fått hem boken , den är fantastisk. Rekommenderas verkligen.

  • Äldre 21 Jan 21:39
    #7

    Är det bara jag som inte tycker att babybird universe är så jättebra? Eller jo, själva innehållet är verkligen jättebra, men jag tycker den känns lite tråkig i designen ... eller ja jag vet inte vad det är men jag tycker inte den är så väldigt rolig. Fundersam

    Tycker det öht är så konstigt att inte alla babyböcker är till för alla. Hur jädrans svårt kan det vara att skippa "mamma och pappa"? Skrikandes

  • Äldre 22 Jan 09:09
    #8
    pusselbitar skrev 2009-01-21 21:39:29 följande:
    Tycker det öht är så konstigt att inte alla babyböcker är till för alla. Hur jädrans svårt kan det vara att skippa "mamma och pappa"?
    det håller jag verkligen med om, hur svårt är det.
  • Catta8­5
    Äldre 22 Jan 16:22
    #9

    ja jag håller med den är bra men tråkig....har en sån till ebba...Men till den vi väntar nu så ska vi nog göra en egen

  • Äldre 22 Jan 19:33
    #10

    Håller med Pusselbitar, Baby Bird är inte fin alls. Den är ju som en sladdrig pocket och jag tycker inte ens designen  är fin... Vi har köpt en pärm med en nalle på och med tomma sidor som vi sen fyllt i själva med sånt vi vill "svara på". Mamma föreslog att man skulle köpa en mamma-pappa-variant o riva ur mamma/pappa-sidan, men hur kul är det??? (dessutom förekommer det på fler sidor)

Svar på tråden Regnbågsversion av "Min första bok"