• Anonym

    Hon vill inte suga mer

    De senaste månaderna har min fru inte velat suga av mig alls. Jag vet inte varför det blivit så, jag tycker själv jag gjort allt jag kunnat(hon sagt) dvs gosat utan krav på sex masserat henne och försökt vara romantisk osv. Men ändå hon kan fan inte stoppa in kuken i munnen.... Jag blir tokig, det är nästan så jag dör...

    Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Hon vill inte suga mer
  • Anonym

    Ja, det var ett bra svar klart jag respekterar hennes vilja det är inte det bara frustrerande.

  • Anonym

    Jag tycker du skall fråga henne varför hon inte vill längre, du får nog de bästa svaren från henne.

  • Anonym (da75)

    jag suger inte min mans sak så ofta, och om jag gör det så gör jag det så sällan för att han tycker att det e skönt och blir lessen om jag inte gör det.

    ja, och om jag får svara för mig på din fråga så för att jag tycker att det äckligt, fast min man är rätt ren och så så det e inget illa menat mot honom, men det e felet på mig kanske som tycker att det e nått fel med att suga på den.

  • Anonym (äckligt)

    Hon kanske tycker det är äckligt ? Fråga henne så du kan få ett riktigt svar och vad än hennes svar blir så hoppas jag du respekterar det oavsett hur "tokig" du än blir.

  • Anonym

    Jag vill inte för att det känns så jävla tydligt att målet med gos, massage "utan krav på sex" helt klart är en avsugning.
    SLUTA. Jag vill suga kuk när jag är kåt, och det blir jag inte av press. Jag vill känna mig uppskattad, och det blir jag inte av att betraktas som världens bästa kuksugare med fet PUNKT efter. Tänk om han ville ha MIG ibland också, inte bara en avsugning...

  • Anonym
    Anonym skrev 2009-01-07 01:13:12 följande:
    De senaste månaderna har min fru inte velat suga av mig alls. Jag vet inte varför det blivit så, jag tycker själv jag gjort allt jag kunnat(hon sagt) dvs gosat utan krav på sex masserat henne och försökt vara romantisk osv. Men ändå hon kan fan inte stoppa in kuken i munnen.... Jag blir tokig, det är nästan så jag dör...Vad ska jag göra?
    Slickar du henne då?
  • Anonym (hmm)

    jag fick svårt att suga av min sambo när jag blev gravid eftersom jag hade svårt att ha saker i munnen, jag spydde av det. Och det har suttit kvar i huvudet på mig, till och med om jag har en penna i munnen så får jag kväljningar. Jättejobbigt både för mig och min sambo. Jag försöker då och då men det är svårt...
    Prata med henne och se varför, hon kanske bara har tröttnat på det ett tag...

  • Anonym (nej tack)

    Alla gillar heller inte oralsex... vare sig att ge eller att få

  • jenny99

    Jag älskar att suga..länge och väl.
    Och jag gör det nästan när som hellst,även när vi inte ska ha sex ha ha ha.

    Konstigt att hon helt plötsligt slutat suga dig.
    Har ni sex då?Hon kanske har tappat lusten för sex...
    Självklart inget bra men ändå.

    Jag hade känt att det var jobbigt om min man plötsligt inte ville slicka mig mer,det är ju det bästa som finns.

  • Anonym

    Hur ber du henne suga din kuk? Jag avskyr att höra min sambo gnälla och tjata om att jag ska ta den i munnen bara liiite när jag helst bara vill sooova. Jag älskar att suga och gör det ofta och gärna, men som småbarnsförälder prioriterar man sömn också!

  • Anonym

    Kan det vara så att du smakar illa? Det är ju öite känsligt kanske men du kan ju ha drabbats av någon infektion som ger dålig smak.

  • Anonym (akj)

    se över ditt liv.byt tjej som vet vad en man vill ha

  • Anonym (Öhh?)

    Anonym (akj) skrev 2009-01-26 17:29:16 följande:


    se över ditt liv.byt tjej som vet vad en man vill ha
    Bara för att man inte får en avsugning så ska man byta tjej?
    Suck, om vissa slutade att vara så egotrippade!

    Även om ni inte tror att ni visar att ni vill ha en avsugning så lovar jag dig, att din brud känner av det. För vi är inte dumma i huvudet! Och de gör att det blir en press på oss ändå.
    Låt det istället komma som en överraskning så slipper du bli besviken varje gång du masserar henne!

    Och ni som skriver saker som; Jag älskar oralsex och suga kuk och svälja, öhh jaha, vem bryr sig? Det var ju inte det Ts fråga eller hur`? *suck.
  • Anonym (Kvinna)

    Har du gått upp i vikt? Jag har tappat lusten för att ge min man oralsex för jag vill inte ha huvudet mot hans avtändande ölmage. 

Svar på tråden Hon vill inte suga mer