"gravidkula" ??
hej !
Jag har bf 16/8, är alltså bara i v 9, snart 10. Men jag tycker mig se att jag börjar få en liten kula !! ?? Kan det verkligen vara så, mitt förra barn var inte ALLS så tidigt att "kula" sig...??
hej !
Jag har bf 16/8, är alltså bara i v 9, snart 10. Men jag tycker mig se att jag börjar få en liten kula !! ?? Kan det verkligen vara så, mitt förra barn var inte ALLS så tidigt att "kula" sig...??
Har hört att när man väntar andra barnet så kommer kulan mycket fortare. Min vännina är gravid med sitt andra barn och är i v. 8 tror jag, och hon har redan börjat få en liten kula. Har för mig att eftersom livmodern redan har "töjt sig" en gång, så "hittar" den tillbaka lite fortare!
Grattis till nr 2!
ojojoj. haha och jag som hade tänkt att dölja min länge. 1 barnet hade jag kula i v 8. nu är jag antagligen i vecka 5.
(Knip ni som vet vem jag är!)
Vänta bara ska ni få se med nr 3
haha känns tryggt:D:D
samma här, märker redan skillnaden är i v 5 . men jag fick mage tidigt när jag va gravid sisst oxå v14 syntes det för folk jag inte kände!!
rätt svårt såhär i början ändå å veta va som e kula å mage..eftersom man oftast på kvällana e lite mer svullen.. ja väntar min 3:e å e i v.8 typ.. mina grabbar e 5,5 å 9 år så d va ju ett tag sen man hade en kula så att säga!!