• Tabby

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Vet att det finns många Traderare här så jag frågar.
    Skulle ni inhandla molo lurvfleeceoverall för 200 kr och slänga ut det på Tradera? Lönar det sig? Vilka storlekar tror ni skulle sälja bäst?

Vad annat från Molo säljer bra?

• Tabby

Wailea skrev 2009-01-09 19:57:46 följande:

Får väl hojta här istället då! Ingen som har badrocken från Småfolk? Har jag dålig smak eller Vill ju veta om den är bra i kvalitén m.m.
    Tycker de ser jättefina ut.
  • Tabby

SmillaMilla skrev 2009-01-10 11:18:13 följande:

nej men fy vad jobbigt!åhhh nu kommer jag inte på ordet, men vad heter det nu då? sådana här utslag som ofta kommer runt munnen, skabb typ.
    Det tar verkligen tid. Många läkare suger når det gäller allergi.
    Ett tips är att när remiss skickats att du själv ringer och tjatar lite hos allergimottagningen.
    Under tiden om jag vore du skulle jag försöka utesluta mjölk ur hennes kost. Mjölkproteinallergi ät ganska vanligt nu.
    Läs lite här om det. www.allergimat.com/page.asp

Har själv en mjölk/ägg allergisk dotter. Något du undrar över får du gärna PM´a.
  • Tabby

Mamma Sussie, vad fin tösen är i nova star tröjan med scooter. Hur lång är hon och vilken storlek har du på tröjan?

• Tabby

Blir alla Moloplaggen fort tvättluddiga? Har en spacebody från Molo som fort blev tvättluddig och de svarta områdena är inte speciellt svart längre . Blir det så när det ät tryckt på vitt tyg, för luddet verkar liksom tränga upp från baksidan....

• Tabby

Ni som säljer på Tradera och använder Powerlist, kan man välja några auktioner man vill lägga upp om man har en lång lista? Hur gör man då? Jag vill inte lägga upp alla då alla är inte klara. Utan bara några styckna från min lista i Powerlist programmet.

• Tabby

snigelina skrev 2009-01-15 19:21:49 följande:

Spara den listan du har och sen tar du bort dem du inte vill lägga upp nu och sparar listan i nytt namn och laddar upp dem
    OK. Synd bara att det inte fanns smidigare sätt. Typ markera vissa objekt för uppladdning.

Tack för svar.
  • Tabby

Har någon av er haft probem med Batinki shop?

Jag är så irriterad på dem. Deras uppdatering av varor på hemsidan är ju värdelös. 4-5 varor jag beställde fanns inte och det tog nästan 2 dagar att få bekräftelse på att de inte fanns.

Sen när jag kollade efter att ha fått mail att alla varor var slut som jag ville ha, så finns ändå en av varorna jag villa ha kvar i fyndhörnan?? Men de kanske sa att allt var slut för de inte ville sälja med koden i fyndhörnan?

Kunde använda koden de har även på fyndhörnan nämligen (innan de ändrat och nu står på förstasidan att det bara gäller ord.priser)

Skitdåligt ju....

• Tabby

Molo t-shirts (röd med små bilar och stjärnor på armarna)hur är de i storlek? Undrar då jag har en spacebody och den tycker jag är ganska liten.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12