Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Oj.. Här fanns det massa shoppingtips o länkar. Har alltså mycket att göra inatt.. Är så shoppingsugen men hittar inget kul som jag fastnar för!

• LillaÄrtan

Söker fodrade Molostövlar, kan det finnas kvar nånstans?
    Behöver inte vara på rea!

Och sen är jag småkär i Pärlplatteleggingsen... Skulle beställa på Annacill men de var ju slut i rätt storlek!

• LillaÄrtan

Buttelina skrev 2009-02-27 09:15:21 följande:

hehe, så du hittade nått att shoppa inatt vilken strl i pärlplattorna söker du?
    Mja, jag intog bädden ganska snabbt, orkade inte gå igenom alla länkarna här

Pärlplattorna vet jag inte hur dem är i storlek, äger ett endaste Moloplagg Min tjej är 92cm.. Så 98/104 nånting?

Fast stövlarna är nästan viktigare om någon vet om de går att få tag i dem?!
  • LillaÄrtan

Buttelina skrev 2009-02-27 09:24:18 följande:

har du inte ett enda moloplagg  då är det på tiden hmm pärlplattorna har varit riktigt poppis. hmm tror knappt de finns kvar.. jag kollade i shoppar där jag sett dom innan och där fanns inga kvar. strl 98 räcker gott och väl. min tös har 110 i sina och hon är ca 99lång och dom är stoora till henne. de fodrade stövlarna är nog tyvärr ganska svåra att få tag i dom också tyvärr
    Va sjutton
    Tack ändå.. Men va trist de känns när man siktat in sig på något speciellt!
  • LillaÄrtan

jojoa75 skrev 2009-02-27 09:25:49 följande:

La ut lite nytt igår, o jag tror nästan att jag hade för låga köpnu... två pop-ytterplagg togs på köp nu direkt! Ja, alltså missförstå mig inte, jag är glad, löööv köpnu, men har så dålig koll på pop nu på tradera så jag la dom nog för lågt.. jaja, blir nog bra ändå!
    Det är jag som köpt skaloverallen
  • LillaÄrtan

jojoa75 skrev 2009-02-27 09:40:16 följande:

Vad bra! Kul när det är nån härifrån!
    Jag är ny här... Shoppar inte så mycket kanske, men skulle nog önska att ekonomin tillät mer än vad den gör som arbetslös!
    Såg ditt nick och kände igen det från T.. Spännande ska det bli med paket!
  • LillaÄrtan

jojoa75 skrev 2009-02-27 09:44:17 följande:

Vem önskar inte att man kunde shoppa mer
    Är det okej att jag frågar här?
    Är skaloverallen från pop mycket stor i storlek?
    Min tjej är bara 80cm, har vinteroverallen i samma utförande i storlek 80 och den är liten på henne nu.. Nåväl, 92 får väl fungera till hösten om inte annat
  • LillaÄrtan

Tjatar kanske.. Men ingen som vet om det går att få tag i fodrade Molostövlar?

• LillaÄrtan

Jag vill också ha massor när jag inga pengar har, men när jag väl har pengar är jag jättesnål o köper nästan ingenting
    Jo endel Lindex & lite pop när tillfälle ges förstås men inte destomera.
    Alla ni här måste ju vara gjorda av pengar som har 100 klänningar & 200 tröjor som dessutom är.. rätt dyra
    Tycker det är helt fantaskigt så jag får gå in här o bli mättad av alla fina kläder. Ja så gott de går iallafall

• LillaÄrtan

Oj hur jag stavar.. Hoppas ingen tog illa vid sig. Jag vill också shoppa massa fint. Så sugen!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12