• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-09 13:09:19 följande:
    ÅHHHHH finaste paketet i lådan idag jag är KÄR i velourklänningen från katvig
    BILD tack   kan tänka mig att den är alldeles underbar....
    Buttelina skrev 2009-03-09 13:10:06 följande:
    jag också GRATTIS LILLA SÖTA GRETA
    Tack tack {#lang_emotions_sunny}
  • jacao
    Everlonn skrev 2009-03-09 13:23:35 följande:
    Grattis till Greta på 2-årsdagen!
    Tack! {#lang_emotions_sunny}
    Och Grattis i efterskott till din lilla Bus, såg att hon fyllde 2 igår {#lang_emotions_flower}
  • jacao

Åh..beställde 2 mini kånken från zillstar i måndags, hon skickade i onsdags eller torsdags och det har inte kommit fram ännu. Himmla tråkigt om det kommit på villovägar...
    Men kom det inget paket imorgon så skulle dom skicka ett nytt på en gång, toppen sevice tycker jag
    Tråkigt bara för det var tänkt att Greta skulle få sin ryggsäck i present...

• jacao

Är SÅ sjuuuukt sugen på en lila lurv, undrar va det beror på ? Blev inte riktigt nöjd med den jag köpte i höstas till Greta vet inte om det är färgen (mörkgrå med cerisa kantband) eller vad det är... Sen så skulle det ju vara bra med en utan luva (lättare att använda under jacka). Eller vad säger ni?
    Borde inte 92 räcka till Greta, nyss fyllda 2, ca 85-86 lång och runt 12 kg? Storebror har en i 104 som är rejält stor på, så 98 känns som att det skulle vara lagom på honom och då borde ju 92 funka till lillsnorpan?

Så fina barn och kläder i BT, Hilda är farligt söt Och strumpbyxorna... ja såna måste vi ju också ha, jättefina!

• jacao
    Nogula skrev 2009-03-11 12:01:22 följande:
    Fick hem denna klänningen idag, men oj vilka svåra färger det var, vad ska man ha till?www.babyshop.se/data/product/images/XL/2973_2...
    Små sommarbruna ben kanske ?
    Näe, den är lite svår kanske... Har tröjor i den färgen och det är ju snyggt till jeans, men med klänning blir det lite knepigare, jag hade nog haft leggingsen till
  • jacao

NU har jag gjort det! Klickat hem en lila lurv Och den turkosa med orange kantband till brorsan  Stora killen älskar sin bruna från i höstas så han får nöja sig med den.
    Gretas grå får jag nog slänga ut på T, tror inte den kommer bli använd om den lila passar. Hoppas dom finns kvar nu bara, och att jag har dom i lådan i morgon efter jobbet

• jacao

Vad tror ni frakten blir för en lurvjacka, stl 92 med luva ?  Är 36 kr för mycket? Tänker då 24 + skrymmande... men det kanske inte blir skrymmande?

• jacao
    Fiffa5 skrev 2009-03-15 21:15:20 följande:
    Åh vad typiskt! Jag använde Prolistern, vet inte om den går snabbare ön Powerlistern??
    Det gör den nog för powerlistern seeeeegar som vanligt
    Men man vet ju iaf att de dyker upp, förr eller senare. Alltid nåt
  • jacao
    Fiffa5 skrev 2009-03-15 21:22:35 följande:
    Wieee, nu fick jag min första auktion såld på T!
    Grattis!
    Vad sålde du? *nyfiken*
  • jacao

Laddade upp auktioner på T igår kväll vid 20.30 och dom har fortfarande inte kommit upp!!! Någon som varit med om att det har tagit SÅÅÅ lång tid förut, eller har det blivit nå knas tro?

Godmorgon kanske man ska säga också

• jacao
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-16 07:44:43 följande:
    Oj! Det va väldans va de segade då!  Vet inte om det är normalt dock, använder inte powern längre..
    Näe, jag ska nog inte använda den nå mer heller, för 12 timmar eller mer känns som liiite för lång väntetid...
    Får väl ge det ett par timmar till, innan man hör av sig till T.
  • jacao

Godkväll i tråden !

Har legat lite lågt senaste tiden, men jag har kikat in på er här då o då Men det har varit rätt lugnt här också som det sett ut.

Liljan: Låter inget kul det där. Är med om nåt liknande just nu, fast jag har ingen kola att skylla på Har hittills kostat 2300 kr, och då har de i princip inte gjort någonting alls förutom att provisoriskt laga tandfan... Var helt inställd på att dra ut den, eftersom så stor bit var borta men det var inget tandläkaren kunde rekkomendera. Och nu förstår jag ju varför. Det hade ju blivit mycket billigare! planen är ju att rotfylla, o på med ny tandkrona *ser pengarna flyga iväg*

• jacao
    mortillsju skrev 2009-03-24 21:17:22 följande:
    OK...nu har jag beställt ett par Nova Star till lillan att ha i vår. Men i garderoben finns ju inte en enda vanligt tröja att ha till. Tipsa mig och snyggaste t-shirten nu i vår!!
    är  det harem jeansen? Greta hade gul ida t med sniglar häromdan, passade fint till
  • jacao

Slängde ut lite på T ikväll, provade prolistern och den funkade utmärkt
    Sist fick jag ju vänta 13 timmar innan auktionerna syntes....

• jacao

Ser att ni snackar molo regnbrallor....är dom jätte tunna? lätt att det går hål på?
    Är sugen på ett par men tycker att de ser så tunna ut.

• jacao
    SmillaMilla skrev 2009-03-29 12:45:06 följande:
    jacao: Åhhhhh greta är ju bara för söt!!! Och sååå fint ni bor vid sjön!
    Duntoffla skrev 2009-03-29 12:51:24 följande:
    Jacao- Åh söta Greta i BT!
    Tack, va söta ni är
  • jacao
    Duntoffla skrev 2009-03-29 13:04:09 följande:
    Två frågor Vad hittar jag IdaT´s ljusgula strumpor? (helst utan frakt)och var kan man hitta IdaT gummistövlar?
    vilken färg är du ute efter, på stövlarna ? Vet en butik här som har röda och svarta ida t stövlar. Och ljusgula strumpor. De har precis öppnat sin webshop

www.borisbus.se

Inte min butik!
  • jacao
    Duntoffla skrev 2009-03-29 13:18:56 följande:
    Åh tack! Visste att den butiken fanns men inte att de skulle öppna webbis Är egentligen ute efter lila eller blå stövlar men röda funkar.
    Så lite så Men tyvär har jag ingen aning om hur de är i strl...
  • jacao
    GROD PRINSARNA skrev 2009-04-05 22:57:32 följande:
    sådärja, då var jag ääääääääääääntligen klar piuhhh
    Tackar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12