Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Åh..beställde 2 mini kånken från zillstar i måndags, hon skickade i onsdags eller torsdags och det har inte kommit fram ännu. Himmla tråkigt om det kommit på villovägar...
Men kom det inget paket imorgon så skulle dom skicka ett nytt på en gång, toppen sevice tycker jag
Tråkigt bara för det var tänkt att Greta skulle få sin ryggsäck i present...
Är SÅ sjuuuukt sugen på en lila lurv, undrar va det beror på ? Blev inte riktigt nöjd med den jag köpte i höstas till Greta vet inte om det är färgen (mörkgrå med cerisa kantband) eller vad det är... Sen så skulle det ju vara bra med en utan luva (lättare att använda under jacka). Eller vad säger ni?
Borde inte 92 räcka till Greta, nyss fyllda 2, ca 85-86 lång och runt 12 kg? Storebror har en i 104 som är rejält stor på, så 98 känns som att det skulle vara lagom på honom och då borde ju 92 funka till lillsnorpan?
Så fina barn och kläder i BT, Hilda är farligt söt Och strumpbyxorna... ja såna måste vi ju också ha, jättefina!
NU har jag gjort det! Klickat hem en lila lurv Och den turkosa med orange kantband till brorsan
Stora killen älskar sin bruna från i höstas så han får nöja sig med den.
Gretas grå får jag nog slänga ut på T, tror inte den kommer bli använd om den lila passar. Hoppas dom finns kvar nu bara, och att jag har dom i lådan i morgon efter jobbet
Vad tror ni frakten blir för en lurvjacka, stl 92 med luva ? Är 36 kr för mycket? Tänker då 24 + skrymmande... men det kanske inte blir skrymmande?
Laddade upp auktioner på T igår kväll vid 20.30 och dom har fortfarande inte kommit upp!!! Någon som varit med om att det har tagit SÅÅÅ lång tid förut, eller har det blivit nå knas tro?
Godmorgon kanske man ska säga också
Godkväll i tråden !
Har legat lite lågt senaste tiden, men jag har kikat in på er här då o då Men det har varit rätt lugnt här också som det sett ut.
Liljan: Låter inget kul det där. Är med om nåt liknande just nu, fast jag har ingen kola att skylla på Har hittills kostat 2300 kr, och då har de i princip inte gjort någonting alls förutom att provisoriskt laga tandfan... Var helt inställd på att dra ut den, eftersom så stor bit var borta men det var inget tandläkaren kunde rekkomendera. Och nu förstår jag ju varför. Det hade ju blivit mycket billigare! planen är ju att rotfylla, o på med ny tandkrona *ser pengarna flyga iväg*
Slängde ut lite på T ikväll, provade prolistern och den funkade utmärkt
Sist fick jag ju vänta 13 timmar innan auktionerna syntes....
Ser att ni snackar molo regnbrallor....är dom jätte tunna? lätt att det går hål på?
Är sugen på ett par men tycker att de ser så tunna ut.
tipsar lite... så söta
http://www.tradera.com/Molo-byxor-lamm-62-NYA-auktion_88107166
OBS inte min auktion