Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

FL Lisa skrev 2009-03-09 20:35:51 följande:
    det borde ju dyka upp idag. måndagar brukar ju inte vara så segt. Vi trivs bra och just nu har vi rätt okej temperatur. ligger på typ -2 och det känns rätt varmt här Dock kunde ju lite snö gärna få försvinna.
    Vi har haft riktigt fint här typ 5 plus, har kännts som vår{#lang_emotions_sunny}
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-09 20:36:49 följande:
    det får man inte skriva
    ops{#lang_emotions_embarassed}
  • nikki2006
    LA Woman skrev 2009-03-09 20:39:13 följande:
    Jag la ut 32 stycken på 2 dagar och tyckte att det var ett jäkla jobb
    ja det är jobbigt men visst känns det kul när pengarna börjar rulla in{#lang_emotions_money_mouth}
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-09 20:44:27 följande:
    ja, jag har velat ha randiga jättelänge, så det blev jag glad över Å min jacka som jag skickade till Mysgrodan i Torsdags har inte kommit fram   fy sjutton!! tänk om den är borta? 600 spänn åt fanders!!
    vilken jacka var det???
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-09 20:48:45 följande:
    kikkid:en som va för liten   å måtte den komma fram i morrn!!! skaickade i mailingbag korrekt frankerad med STOR tydlig text på framsidan!!
    håller tummarna, super tråkigt annars ju. Vad gör man då??? Blev lite sur idag för Jessie hade på sig de turkosa hängsle byxorna från meandi med röd igelkott på baken och nu när jag skulle ta av dem så var där ett stort hål i sömmen på ca 2 gånger 2 mm. Så nu måste jag skicka tillbaka dem suck. Har använt den kanske 3 ggr Kommer snart inte handla meandi alls, blir bara så besviken
  • nikki2006
    Stormis skrev 2009-03-09 20:52:33 följande:
    Jodå, jag hajjar tankegångarna så klart , men när auktioner man förväntade sig mer än 50 kr för går för hälften så svider det... Saker som jag köpt där för hundralappen, använder en gång och nu säljer för 22 kr . Jag budade ju inte upp det till 100 kr själv. Var är att ninjor .
    jo ninjor vill man ha när man säljer men INTE när man köper
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-09 20:56:13 följande:
    Ja vad gör man? Det ligger ju hos mig ansvaret för leveransen åter till butiken, så det är bara att acceptera då   Å den MÅSTE komma dit i morgon!!Å va tråkigt med byssorna   Dom få meandi jag haft har hållt sig toppen..  Har iofs bara haft fåtal plagg!
    jag har varit stor meandi fantast men intersset har svalnat efter hhåli flera byxor, typ alla gummiband i midjan vrider sog, gummiband i benslutet töjer ut sig och tröjor blir blekta. Jag är för lat för att reklamera också och då blir det dyra kläder när de inte håller måttet så jag köper bara vissa utvalda saker numera, svettis jackorna och en del klänningar är det enda jag köper. Deras byxor kommer jag aldrig mer att handla
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-03-09 20:58:32 följande:
    skoj vill se bilder sen
    hej buttis, var det 98 eller 104 på katvig velour klänning i vit/lila???Den är ju nästan för fin för att vara sann{#lang_emotions_heart}Jag skulle vilja ha den i lila enbart vet du om det kommer????
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-09 21:04:16 följande:
    Jag förstår dig!! Trist när dom inte håller måttet Du får köpa Molo bysser istället Hoppas mina frotteisar håller sig bra, jag gillar verkligen frottekläder  
    Det är ju det jag gör hi hi, Jessie har väl ungefär 25 par molo byxor och Nikki 15 par hi hi
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-03-09 21:12:49 följande:
    men gums då du gillar velourklänningar så mycket och är du så kär i den så kommer du köpa den förr eller senare. då kan du lika gärna köpa den nu ju
    såg du min fråga "flirtar lite"{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12