Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-04-06 14:47:54 följande:
    Såna priser gillas!!
    Definitivt! Expediten i affären kollade dock skumt på mig när jag stod där och yrade om "bättreänsalgpriser"
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-04-06 15:03:16 följande:
    Äh dom begriper inte
    Haha nope Inte heller har de koll på vad som finns i gällande kollektioner utan säger till mig att det finns massor med stjärnprint, utöver de som faktiskt finns, men att de inte har plockat hem alla{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-04-06 15:13:01 följande:
    Haha! ja jag blir riktigt irriterad när man vet mer än dom flesta som har affärer. I min urkassa loka molo butik sa dom till mig att regnbågen inte alls fanns i vår. Envisa jäklar. JOOO sa jag, det finns den, den har en grön rand nu oxå. Dom gav sig ändå inte. För övrigt så tar dom inte hem regnbågen för att DOM tycker den är ful. Bra sätt att driva en affär på va.. Jag sa till dom att dom kanske skulle överväga det ändå med tanke på att det är den enda printet som kommer om och om igen.
    Ja min affär plockar inte heller hem regnbågen eller djurprint för det är DOM trötta på{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-06 15:21:11 följande:
    Nu va de längesen jag skrev nåt om alla fina bilder i bildis!! Jompa--- Sötisarna i fina linnena!! Ängeln--- Fina Liam i Katvig och NS och tjusiga altanen *kanonfint* Tjolla--- cooooola frissan och cooola brillsen!! Liljan o Loppan--- Stackars lilla Maia som e sjuk   Kanonfina utebilder Camellis--- Söta söta lilla Ellen !! Smultronhjärta--- Söta lilla Max i fina gula Småfolken Karmasus--- Å va hon har blivit stor din lilla sötis Nogula--- Härliga bilder på kanonfina outfits, ser riktigt somrigt ut!! Lollypop--- Niiiice hopping och söta lilla modellen i fina Molosarna!!
    Tack Idag har han en annan Småfolkis på sig..oxå gul
    THEA och Grodan skrev 2009-04-06 15:22:24 följande:
    Hellooooooo Sitter på 7/11 och har hittat Internet   så fint väder i Sthlm jue så jag har inte velat hänga över Internet Vad händer här då????
    Där är ju du- tog du semester den 17:e?
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2009-04-06 15:26:28 följande:
    Har ansökt, får besked imorgon om jag får det, men till 99% säkerhet får jag det och åker med
    Nice
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-04-06 17:39:59 följande:
    God kväll, här har det hänt något tokigt med datorn. Någon som kan hjälpa mig? Varje gång jag trycker på enter så kommer ett nytt fönster med "ljud" upp. Vad skall jag göra?
    Hur ser fönstret ut? Är det ett Windowsfönster?
  • Smultronhjärta
    Plummy skrev 2009-04-06 18:12:42 följande:
    Nu är vår lille prins här! Han kom i fredags, 8 dagar före bf.. Såå fin!
    Grattis{#lang_emotions_flower} Visst var det en liten Olle{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta

God morgon!

Här har vi regn och grå himmel, kanske är det en tecken på att jag verkligen borde ta tillfället i akt och vårstäda{#lang_emotions_dreamer}

• Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-04-07 11:38:18 följande:
    God dag i tråden, här var det tyst. Någon här? Jag har möss bekymmer. svea har ingen mössa som passar den lila idat jackan men igelkottar på. Fodret o muddarr är ju gröna. Vad tror ni om denna: www.busloppan.se/shop/?artnr=beaniegrön&cat_i... alltså katvigs grön/vit
    Njae...jag hade nog hellre brutit med en enfärgad mössa i ngn annan färg. Eller kanske Idat flodhästar..är inte det samma grön färg kanske? Jag har ruggigt dålig koll på Ida t men däremot ser det oftast bättre ut att helt bryta än något som ser ut som ett försök till att matcha färgmässigt- i mina ögon då{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-04-07 11:47:03 följande:
    ja det är sant. flodhästarna skulle jag gärna ha, har ju de regnbyxorna som jag har tänkt att använda till jackan. Men var hittar man en sådan mössa?
    Undrar vilken grön färg det är på donkeymössan? Den kanske skulle gå?
    www.babyshop.se/system/search/product.asp&m=157&page=1&rnum=25
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12