Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-30 19:28:42 följande:
    Fiiiina bilder i bildis!! Moonis--- Lillsötisen i finaste Huginen!!Isako--- Fina fina Isak i Molosarna!! Å visst kan man ha stars linnet till dom knickerserna Loveliva--- Fina tröjan du fått och sötaste lilla Hilda!!Skatten--- Åååå fina bästaste Skatten i vovvarna!!  Har han feber liten  
    Tack snälla

Fina söta Ida i linne & byxor med dalmatiner !!!

Goa lilla skatten !! kryapåkramar
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-30 19:34:57 följande:
    Tack Jag fick värsta sommar feelingsen här när Bubblan struttar runt i dalmatinerna, bara solen som saknas nu
    Ååå ja solen har jag inte sett på länge !!!! *sakna*
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    gambia90 skrev 2009-01-30 19:38:58 följande:
    jag har en icke dansk fråga tiller   ;)  Min son som är  1,5 år har en overall från didriksson i stl 90 som sitter jättebra nu.  Tror ni han kan ha stl 100 nästa vinter eller måsta han ha 110. jag vet att det är individuellt men hur mycket växer barn på ett år egentligen. han kommer vara 2,5 år nästa vinter
    110 provade jag på min 4-åring, och den satt bra. Så 110 blir kanske lie förstort. 100 låter mer lagom
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-30 19:39:47 följande:
    loveliva  ---- sööta lilla Hilda isako --- Fina killen i härliga kombos!! Den bubbelgumströjan är ju sååå fin!! Tycker det funkar fint med linnet till! Är vä samma turkosa rand som kantbanden?Moonis ---- söta tösen i fina suits!! Den Hugin suiten e ju bara för underbar!! Nogula --- härlig Molo å KappAhl på Ella! Så fin rosa på den lurven tycker jag.Tjolla ---- Naaaw Fiiiiiina Milo i lila Kik Kid  BRA val av färg!!Havsvind --- heey nice hopping Bubblan ----  Underbara Molo Heaven å söta goa Bubblan Tyckte inte alls om hand-i-hand men nu när man såg den på är den ju superfin!! saturnina --- Massa härliga Molo kläder på fina barn! De grå NS e ju bara sååå coola Nu ropar feberknoppen på mig brb
    Tack
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Bänkar mig vid tv:n och Let´s dance nu med chips & choklad

Underbara älskade barn
  • loveliva
    trunken81 skrev 2009-01-30 20:29:50 följande:
    såg att dom fått in massa rosa igen! Go for it! efter lets dance då
    Tack !!! Shoppar lite i pausen
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    trunken81 skrev 2009-01-30 20:29:50 följande:
    såg att dom fått in massa rosa igen! Go for it! efter lets dance då
    Vilka storlekar ska Hilda ha då ?? Är de samma i stl som de långarmade?
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    trunken81 skrev 2009-01-30 20:55:55 följande:
    Från början köpte jag bara 86an och tänkte att den passar henne i sommar Sen när jag såg att den passade nu, tyckte jag det var lika bra att bunkra upp lite Det finns bilder i mitt galleri på 86;an hon har på sig
    Tack snälla du
    Hmm Aleya ser större ut än Hilda. Så kanske 86 passar Hilda i sommar då. Hon är bara 70 cm lång och 7,5 kg nu.
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2009-01-30 21:40:52 följande:
    Noel kan ha en extra om du känner så ÄR det förresten någon som vill ha ett extra barn? Fraktfritt? Söt och gosig men aningens hög ljudnivå.
    Du kan skcika hit honom, han hörs nog inte i mängden
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2009-01-30 21:49:59 följande:
    ja vi hade hur kul som helst och sen som extra + så hade hon meandi visning också
    Vad köpte du ???
    Underbara älskade barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12