Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

MammatillO skrev 2009-01-18 13:40:34 följande:
    Hoppas verkligen inte att någon av bilderna var på min son :@Då jädrans!
    var kan man se bilderna?
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    maugu skrev 2009-01-18 13:42:30 följande:
    Den var fin-är dock bara orolig om det svarta håller sig svart..hoppas bubbelgum pga den förmodligen är som höst rymden..var mailet till någon hjälp?
    u got mail!
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    MammatillO skrev 2009-01-18 14:00:25 följande:
    Molo dalmantiner leggingsen står det på Rackamaja att dom är korta i benen :/ tror ni att 92 fungerar till en kille på 73,5 cm ? och att han kan ha dom ett tag ?
    absolut, han har väl 80 nu? vill du använda dem direkt kanske du ska ha 86?
  • Damien och Adrian
    isako skrev 2009-01-18 14:05:15 följande:
    Incommunicado - Du var då till o med mer galen än mig.. Säg mig.. Är du fortfarande gift Snygg shoppinglista!
    jajamensan, maken ogillar när jag köper för mkt men tycker ändå det är kul att jag tycker det är roligt. Jag vet att jag är tokig... försöker dra ner och bara frossa i Molo nu iaf...
    MammatillO skrev 2009-01-18 14:04:03 följande:
    I katvig kan han ha 92, och i Molo vanliga babybyxor har han 86 i men lite långa fortfarande .
    ok, då kan han nog ha 92 nu då. Min son är 79 cm och lämnar precis 80 mot 86, han kan ha dem bara för att de är tajtare enrtill numera än Molo var tidigare, då gled de under foten.
  • Damien och Adrian
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-18 13:53:35 följande:
    Hej tjejer!! Uscha va trött jag är. Jobbat hela helgen barnen har haft magsjuka först Kevvan sen Linns, nu upptäcker jag attLinnea fått vattkoppor dessutom!!
    ojdå, stackars er!
  • Damien och Adrian
    MammatillO skrev 2009-01-18 13:50:03 följande:
    Hon har väl haft dom på sin blogg Mickis tror jag hon hette här på FL och på sin pres länkar hon till sin blogg...Nu vet jag inte om jag fick skriva ut hennes andvändar namn här men det struntar jag helt i nu !
    tack ska kolla!
  • Damien och Adrian

jag letar efter stjärntröja svart stlk 86. LLM har bara mindre stlkar, ingen annan shop har fått in - eller?

• Damien och Adrian
    MammatillO skrev 2009-01-18 13:50:03 följande:
    Hon har väl haft dom på sin blogg Mickis tror jag hon hette här på FL och på sin pres länkar hon till sin blogg...Nu vet jag inte om jag fick skriva ut hennes andvändar namn här men det struntar jag helt i nu !
    mickis pres är tom, vet du något nummer el så? många hette mickis med tillägg....
  • Damien och Adrian
    isako skrev 2009-01-18 14:10:48 följande:
    Incommunicado - Göööött! Jag har fått vara snäll i snart två veckor nu *pust*Tar på krafterna
    Jag också, eller. maken lovade att jag fick köpa nya molo om jag avstod från övrigt. Nu förhandlar vi om övrigt. Jag vill ha lite katvig sen, o kanske en o annan nanoou el ESL.

Jag håller på att gå ner i vikt för att bli gravid igen, jag blev aldrig av med graviskilona sist (godis) men jag ska få köpa lite olika barnplagg för 500 kr åt gången om jag uppfyller vissa delmål, haha! Oj, vad motiverad man blev.
  • Damien och Adrian
    Innerjoin skrev 2009-01-18 14:14:37 följande:
    Hur är Molos linnen i strl? Tänker mest på längden i livet....Hade hoppats att Batinki skulle tagit hem 140 i Dalmatinerlinnet, men icke....Funderar nu om det kan gå med 128...
    de är ofta ganska smala i printen längden vet jag ej, de är långa tycker jag... men det kan bero på att jag sätter 92-98 på sonen som har babystorlekar än.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12