Godkväll tjejer,Kom just hem från att ha varit på gymmet. Känner mig så duktig så jag ska nog unna mig lite shopping. Vet dock inte vad? Nåt tips? Allt bra härinne? Vi hittar inget hus så vi har bestämt oss för att göra om här hemma. Letar nu en rosa tapet till Matilda. Tar gärna emot tips på nån fin. (vi har redan midbecs rosa strjärnor i Philippas rum)
Jaha man får shoppa när man gymmat? !
Då är jag lika duktig. Har varit och spelat innebandy en sväng ju. Upptäcker varje gång hur dålig kondis jag har.
God kväll!Preggi o lillronya: Ni är för duktiga som rör på er.. själv har jag myser jag med choklad och njuter av lugnet. barnen sover o mannen är i väg o shoppar..Hoppas att min pressbild fungerar. Iaf är det godisburken som är på väg någonstans. Han har tagit mina skor på sig och snuttisarna i famnen och lilla handen som vinkar hejdå..Ser nästan ut som han tänkte flytta hemifrån i tidig ålder
Nåt måste man ju göra.
Låter som att du har en trevlig kväll.
Fin han är i verktygen.
Vet inte ännu, hoppas det.. men E fick en febertopp här nu på em. Vet inte om det är något som vara några dagar eller den är borta till imorgon.Ska ni dit??OJ, FÖRLÅT!!!!!!!!Har ju glömt att ge besked ang imorgon men jag har inget besked för jag vet inte när mannen i huset kan komma loss från jobbet. Det är lite svårt att planera ibland..
Vi ska dit iaf. Hoppas att ni med kan komma.
Det gör inget ang imorgon. Det är inställt. För lite gäster.
HAr en annan datum istället.
Vad tråkigt att det blev inställt! Förlåt!Nu ska jag hoppa i säng o prata lite med mannen som kom hem nu.. Har inte sett honom sedan sju i morse.. God natt!
Äh det gör inget att det blev inställt. Det ordnar sej ändå.
HA det bra och hälsa mannen!