Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Söööööta Felicia i BT, o va fin hon var i hatten

LIAM
  • ängeln83
    jojoa75 skrev 2009-03-28 19:04:42 följande:
    Glömde.. jag ska köpa minikånken till Emma o Lucas, men där velar jag om färgerna De finns på poppilopp o minpluddevutt. Finns de månne på fler ställe?
    Jag beställde en mini kånken åt Liam från nån sida som var typ 100 kr billigare, men vad sjutton hette den nu då?
    LIAM
  • ängeln83
    jojoa75 skrev 2009-03-28 19:31:13 följande:
    hmm där fanns ju inte några fina "tjejfärger" kvar... får kolla vidare! tack för tipset annars!
    Ah, där kom svaret, zillstar var det ju
    LIAM
  • ängeln83
    FL Lisa skrev 2009-03-28 19:34:15 följande:
    haha..vi gillar visst att tipsa om samma saker idag
    Ha ha jaaaaa
    LIAM
  • ängeln83

Hallå girls.

Kikar in en runda efter jobbet. Har just packat och fått iväg en massa Tradera paket, känns helt plötsligt som ett större projekt nu när man jobbar också.

Vad händer här idag då?

LIAM
  • ängeln83

Bidrog med lite bilder till bildis

LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-30 17:30:00 följande:
    Hej! Vilken kamera är det du har? J ajag håller med, man orkar inte med T när man jobbar på samma sätt. Jag tar ett par stora omgångar istället nu annars orkar man inte alltid ha det i huvudet... Vi spanar på en Nikon D40, nån som har en sån? Dom säljer dom på elgiganten för 2900. Är det ett riktigt bra pris?
    Hej hej

Det är en Canon EOS450D, super bra.
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-03-30 17:40:55 följande:
    Tack! Ja vi kollade precis på den på NetonNet där den skulle kosta 4900 så kom detta trevliga reklambladet i lådan...
    Det var ju verkligen ett bra pris, slå till vettja
    LIAM
  • ängeln83

Hallå igen.

Nattad Liam o nästan nattad mamma också Får väl hålla mej vaken några timmar till iaf. Fördelen med dagis är iaf att Liam somnar kl 18-19 på kvällarna ist för kl 22-23.

Känner också ett litet shopping sug komma smygandes jag...

LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12