• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-14 12:02:11 följande:
    JÄTTEfin!!!
    Buttelina skrev 2009-01-14 12:03:57 följande:
    ja den är sååå fin!
    Ja, jag tror den skulle passa fint på min stora kille *skriver upp på listan*
  • jacao
    Cafe2012 skrev 2009-01-14 12:14:14 följande:
    Nu kom postis med två paket.En lurvfleece från rean och ett linne med bubbelgum.Albin saknade fickor på lurven och sa att han inte ville ha den Men jag ska nog övertala honom för den var jättefin!Linnet var låååångt och smalt. Eftersom Albin klassas som undernärd och får extraberikad mat och det var trångt på honom förstår jag inte vem som skulle kunna ha dem!? Men det var snyggt och funkar ju att ha även om det satt lite tight.Sen fick jag den rosa kortärmade tunikan med prickar och tröjan med knapp (dalmatiner).Jättefina båda två och Emelie älskade dem.Så jag gick in på LLM och la en liten *host* order till på tunikan med 3/4 ärm och klänningen. Sen blev det en långärmad tröja med tuggummi till Albin.
    Härligt med shopping  Du verkar riktigt ha kommit igång Flört
  • jacao

Dagens post i BT

Jag är så löjligt lycklig över mina (barnens) nya molosar
    Dalmatinerna är så fina, och Dinosaurie t-shirtarna är helt otroliga, fantastiska färger och mycket dinos, och draken så klart (eller vad det nu är). Killarna kosmmer bli glada iaf

• jacao
    medow skrev 2009-01-16 17:23:53 följande:
    Kan bara säga att MOLOs ny kollektion gör mig PANK !!!!!!!!!!!
    Mig med

Shoppade nyss regnbåge leggings och blå stjärnleggings, kommer vara sååå fina till dalmatintröjan (med stjärnärmar) och en jeanskjol  Ja om jag lyckas få tag på tröjan då, men jag trooor att det har löst sig

+ att jag shoppade en stjärntröja på poppilopp tidigare idag, så mkt fint
  • jacao
    lillronya skrev 2009-01-16 17:40:35 följande:
    Aha! Trodde det var byxor...
    Ja de ser ju lite bredare ut än de leggings som finns från stl 92, men min lilla har så knubbiga ben så det gör nog inget
  • jacao
    Everlonn skrev 2009-01-16 21:06:36 följande:
    Kika in i mitt album under diverse..bilder från butiken, alla kläder! Rea och nya molo Tog lite bilder för många ville veta vad som var kvar på rean och mitt minne suger!Obs ej min butik! inget vinstintresse i den heller!
    Är lite sugen på de där jeansen med regnbågs sömmar, du kommer inte ihåg hur de ser ut baktill?
  • jacao
    Everlonn skrev 2009-01-16 21:12:56 följande:
    Hade en bild från den sidan oxå
    Ja, där va ju baksidan   Vet du ungefär vad de kostar?
  • jacao
    Everlonn skrev 2009-01-16 21:36:27 följande:
    Ingen aning, tyvärr...
    ingen fara, jag mailar dom
  • jacao
    Linnéa81 skrev 2009-01-17 20:19:07 följande:
    lite bilder på olika kombos i bt...märkte att den med crossar/motorcyklar var lite svår att matcha eller är det jag som är alldeles trögtänkt såhär mitt i en dunderförkylning?Har dessutom köpt en var av denna till grabbarna=)Jamies kombo är jag faktiskt rätt nöjd med...nån som har fler tips dock?imorgon ska vi kanske prova dalmartinersuiten på River...den va juhe så himla fin irl när man tog fram den från hängaren i butiken så sambon fastna direkt sen va d kört för mig med=)var dock liite sugen på koppbyxorna till River nu när man fått se nån mer kille med dom...vi får se..kanske måste bli ett par sånna till River oxå=)
    Vi har våran crosströja till grå NS byxor, funkar bra till vanliga jeans också.

Din kombo i BT med grå velour (tror jag det var) va också fin, borde ju funka med orange velour också Eller ngt turkost...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12