Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Ingen som vet om vovve leggingsen kommer i storlek 92-98?

Hittade bara 104 .

• MammatillO

Hittade på Eleraff , så jag antar att dom tagit slut fort ;)

Har iaf mailat dom när nästa leverans kommer :)

loveliva skrev 2009-01-11 15:33:05 följande:
    Jo de finns från stl 92, men har nog tagit slut fort nu, i af på Eleraff.
  • MammatillO

Fick precis mailet och det kan ta 3-4 veckor :/

Men man kan maila eleraff tydligen och beställa via dom. men det tar ändå 3-4 veckor.

• MammatillO

432:- för en Suit ? Dyrt Dyrt för plånboken .

stökmamma skrev 2009-01-11 15:49:08 följande:
    432:-.... den danska suiten smakar den Vi är ju massor som vill ha suitar i 92, ingen man kan be att plocka in??
  • MammatillO

Idag kom Molo älg leggingsen , Fast hämtar ut dom på torsdag :)

Oj vad jag letat efter dom men hittade dom på Okidoki :)

• MammatillO

Hoppas verkligen inte att någon av bilderna var på min son :@

Då jädrans!

jojoa75 skrev 2009-01-18 08:12:48 följande:
    Nån människa här på FL har kopierat o tagit bilder från vår BT, både med bara kläder o några med barn. Lagt in dom i sin egen blogg o SEN skrivit inlägg i BT om att hon "lånat" bilderna.Svartmålade visst över huvudena på barnen.De bilderna är borta nu, men de andra bilderna är kvar.
  • MammatillO

Hon har väl haft dom på sin blogg Mickis tror jag hon hette här på FL och på sin pres länkar hon till sin blogg...

Nu vet jag inte om jag fick skriva ut hennes andvändar namn här men det struntar jag helt i nu !

Incommunicado skrev 2009-01-18 13:46:37 följande:
    var kan man se bilderna?
  • MammatillO

Jag skulle kräva pengarna tillbaka .

Avskyr när webshoppar gormar fram och tillbaka ..

lillronya skrev 2009-01-18 13:49:13 följande:
    Alltså, jag måste bara tjata lite om min Hippo-beställning igen...Vet inte riktigt hur jag ska göra.De flesta här har väl läst historien om min röda hummeltröja som var lila när den kom hem....Fick ett mejl den 12e att hon skulle kolla i butiken dagen efter om det fanns en rosa tröja, som hon trodde jag ville ha i stället.Jag har inte hört nåt sen dess...Jag har alltså en lila tröja, beställde en röd och är erbjuden en rosa. Men hör inget alls.Förstår ni? Vad tycker ni att jag ska göra?
  • MammatillO

Molo dalmantiner leggingsen står det på Rackamaja att dom är korta i benen :/ tror ni att 92 fungerar till en kille på 73,5 cm ? och att han kan ha dom ett tag ?

• MammatillO

I katvig kan han ha 92, och i Molo vanliga babybyxor har han 86 i men lite långa fortfarande .

Incommunicado skrev 2009-01-18 14:02:25 följande:
    absolut, han har väl 80 nu? vill du använda dem direkt kanske du ska ha 86?
  • MammatillO

Hon hette bara Mickis utan tilllägg .

Incommunicado skrev 2009-01-18 14:13:36 följande:
    mickis pres är tom, vet du något nummer el så? många hette mickis med tillägg....
  • MammatillO

Hahaha jag var "tvungen" och skriva att hon bör ändra namnet på annonsen eftersom det är en Ida T bodysuit och nypris är ju inte 400:-

*S*
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-18 14:39:23 följande:

Incommunicado skrev 2009-01-18 14:25:36 följande:
    Vaddå noll koll!!
  • MammatillO

Behöver råd!

Säljer en Molo overall för 250:- och den är väldigt lite andvänd och nu är det någon som försöker pruta ner den till 200:- är inte det lite väääl lite för något som har andvändts sparsamt?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12