Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

tinkerbell74 skrev 2009-01-20 21:39:21 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-20 21:21:10 följande: Vad gulligt av dig att tänka på oss! Ja hon skuttar runt och går på... man kan inte tro att hon opererades för lite mer än en vecka sen när man ser henne. Op. såret är lite bökigt att sköta på nån som har blöja och sprattlar och skriker när man närmar sig så jag mår nog sämst själv. *skär i mammahjärtat*Vi ska på återbesök på sjukhuset imorgon så vi får se vad läkaren säger. *nervös*
    Nu har jag missat någotFörvånad Opererats? Inget allvarligt hoppas jag! Håller tummen åt dig imorgon även om jag inte är insatt
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2009-01-20 21:46:10 följande:
    Tack! Philip ser lite tokig ut som alltid nuförtiden på bilderna. Men nu är han i a f nyklippt (alltså efter bilden är tagen).
    TackKyss
  • Smultronhjärta
    trunken81 skrev 2009-01-20 21:53:29 följande:
    Har dom den rean ännu? Vart ligger närmsta Wedins????vi har inget här va Tjolla? haha jag är dålig på skoaffärer!Goa priser på kavatskorna haha..shit dom växer ur dom väldigt fort va?
    Många Coop rear sina kavat för halva priset just nu- det kanske kan va nått
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-20 21:56:11 följande:
    Haha jaa, hon hade väl en helt underbart härlig hög   Nej tjejer, lovade sambon att vara lite social *harkel* det var visst två timmar sedan så gotta go Kikar nog in och nattsuddar senare
    Haha- jag loooovade samma sak Får väl göra det nu när jag kom på det
  • Smultronhjärta
    FlowerPowerMama skrev 2009-01-21 11:56:55 följande:
    Köpte nyss en sån till lillasyster här i familjen, perfekt med halva priset!Slank ned en grön Småfolktröja, rosa Katvigtröja och lilavelourbyxor från Molo också i större storlek då dottern älskar sina hon har nu.
    Farligt med de där som slinker med jämt när man handlar Fina inköp!  Jag höll mig och köpte bara en liten Småfolk plyschoverall fast då har jag precis varit på Lindex och "halvareaprisethandlat"
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-21 12:01:01 följande:
    Hallå igen.Nu har jag fixat det sista i köket, så ikväll blir det kakling Vill också ha fin post, men jag får nog snällt vänta tills imorgon.
    Där är du ju..gissar att du fått frågan redan men inte av mig
    Fiina starslakanen är köpta var?
  • Smultronhjärta
    FlowerPowerMama skrev 2009-01-21 12:07:04 följande:
    Ja, alltid farligt när det slinker ned saker. Jag ska på Lindex i eftermiddag, stora dottern och jag ska ha mysig egentid ihop.
    Åhh myspys- Lindex är tokfarligt när det är så billigt! Smålänningen i mig blir helt galen
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-21 12:09:08 följande:
    Här e jag Svarar så gärna igen, lakanen är från Hemtex, kostade bara 99 kr nu.
    Tack
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12