Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-04-05 12:58:11 följande:
    det står djup 20 cm. Får man plats med en tidning och sånt?
    Kolla i detta underbara album, finns bilder på kuberna med tidningar i några bilder ner:
    www.styleroom.se/album/3926
    LIAM
  • ängeln83

Hallå girls.

Tillbaka igen efter middag hos mina föräldrar, såå skönt att slippa laga maten. Liam fick åka med i morfars traktor o shiiiiit va lycklig han var

LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-04-05 17:00:03 följande:
    Ängeln- Thanks för länken! De såg större ut än jag trodde. Hmm...undrar nu bara om svarta kommer passa. Vita kommer dessvärre inte att göra det.
    Så lite så.
    Nu vet jag iof inte om hon köpt dom på Bolagret, om det är samma mått och så. Vi köpte våran i en affär som jag glömt namnet på.

Vilken färg vill du annars ha? En kompis till mej spray målade nämligen sina och det blev super bra.
    LIAM
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-04-05 17:06:10 följande:
    Hej! Fina bilder i bt, Maia brukar också få såna utbrott när jag tar av henne jamasen, men då är det dinosar o inte cars förstås Hon har förresten börjat med att ställa alla hennes leksaksdjur sådär fint o perfekt på rad som Liam brukar göra med bilarna Tänkte på liam direkt när hon gjorde det
    Tack...o detsamma, den jackan är sååå fin
    Aaaah, helt sjukt, han är verkligen besatt i sin cars jamas, o kläder med bilar överhuvud taget, måste nog leta reda på lite mer bil tröjor.

Sötnosen då...Liam radar bilar i stort sett all vaken tid hemma
    LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-04-05 17:09:35 följande:
    Aha? Det kanske man kan göra. Trodde det var sånt blank material där färg inte fastnade. Vet egentligen inte vilken färg som skulle passa bäst. Troligen något mellanting mellan svart och ek. Det ska vara i sovrummet till våra Midbec tapeter "Flock n´roll" . Ska testa att länka... septemberflikkan.blogspot.com/2009_03_01_arch... Tyvärr har vi ljust vitlaserad golv som förstör en del av intrycket. Annars hade nog svart varit snyggt men nu är jag inte säker
    Jag tror hon ruggade upp ytan med lite sandpapper först så att färgen satte sej ordentligt.

Hum, till själva tapeten hade det nog varit super snyggt med svarta, men är golvet ljust så kanske det blir sådär.
    LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-04-05 17:14:06 följande:
    Ja, det är det jag också tror. Kommer iofs köpa någon slags matta som täcker en del av golvet *fattar inte varför vi valde det ens* Vi får nog tapetsera först och se sen. Är ju osäker på om tapeten ens passar till golvet
    Ha ha, jag känner igen det där, kan gå runt i huset och undra hur sjutton tänkte vi när vi köpte den...eller den? Men men, det är bara att stå ut, vissa saker kan man ju inte bara slänga ut efter bara nåt år lixom.
    LIAM
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-04-05 17:17:31 följande:
    Söööta liam i bt. utbrotten känns igen här också. Trots åldern går den över?
    Hum...det sägs ju att den inte gör det, bara att den blir lite värre i vissa åldrar Pjuh...hoppas 2 års trotsen är den värsta för Liam är verkligen hopplös just nu.
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-04-05 17:25:12 följande:
    Åh Milo är preciiis likadan. Han ska bara ha sin Cars tröja och sin traktor tröja på sig. Dom enda tröjorna vi har som inte är danska, typiskt!!! Ska köpa småfolks traktor tröja åt honom tänkte jag så har en till att gnälla om
    Ha ha, vad är det med ungar och cars nu då? Liam är besatt i cars jamasen och filmen...typiskt att mammsen inte alls gillar sånnad där kläder, men en jamas kan jag gå med på
    Funderar på om jag ska hoppa Småfolk t-shirten med race bilar till honom...o traktorerna också kanske.

Jo du...vilken storlek har Milo på Molo softshell jackan?
    Insåg just att Liam har tusen vår jackor men inte en enda som tål lite blåst och regn.
    LIAM
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-04-05 17:29:27 följande:
    ÅÅ vad kul det är med ny kamera! Nu fattar jag att en del bilder i bt är så sjukt bra, nu hinner man ju fånga apan Vem mer var det som hade en Nikon D40 här? Vi har nämligen bara fått med ett häfte med snabb instruktioner, och en cd med instruktionsbok. Men vad jag kan läsa mig till så ska en riktigt instruktionsbok medfölja med? Inte såå kul att skriva ut 140 sidor...
    Visst är det kul
    O det roliga är att det blir bra bilder även om man inte lärt sej kameran än, jag tar fortfarande på auto läget, men är så sugen på att lära mej lite mera, om bara tiden fanns.

Hum...har inte Bute en sån kamera?
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12