Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Linnéa81 skrev 2009-01-17 09:16:45 följande:
    hihi då letar vi efter samma storlekar då=)fast jag letar efter 92 oxå...mololurven från förra året är halva priset på i vår butik=)tog dock en 104 själv...kanske finns fler kvar=)får man inte tipsa om rea i tråden?jaja det är juhe ingen som vet vilken butik ja pratar om=)
    Jodå man får tipsa om rea, men inte om det är ens egen annons på Tradera eller webshop.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Fiffa5 skrev 2009-01-17 09:27:50 följande:
    Men jag trodde det var tvärt om. Att den nya modellen är kortare än den gamla? Men vidare iofs?
    Tycker den är både längre och bredare den nya...
  • Tjollabolla
    Linnéa81 skrev 2009-01-17 09:28:57 följande:
    måste bara få lägga in en bild...tyckte Jamie blev såå fin i moonkids dressen=)han är rätt smal så det här märket passar honom perfekt=)nåt mer märke som ni tycker passar smala barn?
    Kik KiD! Moonkids finns det kanske en del kvar på rean på smatting.se?
    Fiffa5 skrev 2009-01-17 09:31:49 följande:
    Då måste jag ha blandat ihop det totalt
    Fast det är nog olika med ´mellan olika tröjor. Konstigt. Jag hoppas dom ändrar tillbaka till den gamla modellen...
  • Tjollabolla

Jompa --- Å vad söt hon är i vovvetröjan! Å Hangartröjan är ju underbar. Den ska jag spana på idag...

Nu ska vi till B&R; jag lyckades med min övertalning Inte för att jag har så mkt att shoppa för, men en liten molos ska det nog finnas utrymme för
    Ha en bra dag flickor!

• Tjollabolla
    Jen80 skrev 2009-01-17 14:03:18 följande:
    Hej hej!Åh, nu ringde sambon. Han var inne på B&R... Orättvist ! fick hjärnsläpp så det enda han kommer hem med är en Domino-tröja till Liam. Jaja, lika bra att spara pengarna vi inte har ...
    ÅÅ jaghar precis varit där. Vilken UNDERBAR affär!! BÄSTA Molo affären nånsin jag varit i! Så fräsht och så stor plats. Verkligen MOLO HEAVEN!!!
    Synd bara att det mesta var slut i 92 av nyheterna. Ett par dino byxor blev det iaf. Tröjanb var slut och suiten var slut Men han skulle se om han kunde ta hem rymdsuiten i 92 åt mig
  • Tjollabolla
    Incommunicado skrev 2009-01-17 16:31:34 följande:
    kul! Jag gillar att Molo har en mindre mudd nertill numera, tajtare. D kan ha 86 i de nya brallorna utan att de åker under foten på honom vilket de gör på de gamla modellerna. .-) Jag mätte och det var stoor skillnad - toppen! Så snyggt med lite pösigare byxa.
    Ahh är den tajtare? Inte kollat!

Tar gärna emot tips på vad man kan ha till dinobyxorna. Har en enfärgad orange tröja som nog blir bra, men om det finns ngt annat....
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-01-17 17:33:43 följande:
    Tjolla- Borde inte både turkost, grönt och svart kunna passa till Dinosarna? Och kanske gult?
    Jooo... en turkos tröja har vi ju med, det borde funka. Får undersöka garderoben imorgon... Kommer hit lite kompisar ikväll. Står 2 pollykladdkakor i ugnen
  • Tjollabolla
    LA Woman skrev 2009-01-17 17:37:55 följande:
    TYST!!!! Jag är godissugen!!!!
    Mmmm poooollykladd!!!
    Duntoffla skrev 2009-01-17 17:38:40 följande:
    Låter smarrigt! Tryckte en påse Polly igår
    *slurp*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12