• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

saturnina skrev 2009-01-27 09:32:53 följande:
    Farmertröjan är jättefin! Lite pyjamasvarning på ESL:s kläder ofta tycker jag. Molnen med...
    Duntoffla skrev 2009-01-27 09:34:13 följande:
    Ja, det är ju just det. Jag köpte Nutty och de är supersköna men det såg ut som Noel gick i pyjamas så jag sålde dem.
    lite så är det, håller med! Köpte farmer t-shirten igår, tänkte att den kan vara fin till våren/sommaren, känns inte lika mycket pyjamasvarning då på något sätt.
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-01-27 09:37:50 följande:
    Man fastnar ju för en del och har svårt att göra sig av med dem men jag brukar faktiskt sällan ångra det jag sålt längre. ingen vits att ha sånt man inte använder.
    Näe, man får intala sig att det är så. Det går bättre och bättre faktiskt
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Någon som vet om Småfolk tröjorna kommer att kosta 250 kr som tidigare? Inte för att det spelar någon roll eftersom jag bara ska ha en, men kan vara kul att veta ändå

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Marijjasol skrev 2009-01-27 13:17:43 följande:
    Hej.. jag är ute efter Kik kids omlottklänning i vilken färg som helst i st 92.. Är det ngn som sett den på rea?
    har inte så bra koll på klänningar med två killar MEN jag tror det kan finnas på www.eleraff.se om det är den klänningen. Där finns iaf en omlottklänning i stl 92
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-01-27 13:29:28 följande:
    Supertuffa! Vilket märke är det?
    Tumble n´dry hette det... har aldrig hört talas om det...
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
     Åh så mkt fint i BT! Ingen nämnd ingen glömd!

La in en bild på H i Småfolk tröja som kom idag, den är superfin på! Mkt finare IRL än på bild.
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-27 16:19:34 följande:
    OCH den är sketasnygg till koppbrallorna!!
    åh vad fin den kombon var!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Fick mail från verashus. Lite rea där nu, bla. på NS. Vet inte om någon skrivit om det innan kanske? Har inte läst tillbaka

Godkväll förresten! Smidig nattning av J, skönt! H nattas av pappa just nu.

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12