Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

isold2003 skrev 2009-01-15 20:19:56 följande:
    Jag har shoppat Molo. Stora killen har fått fina jeans, dino t-shirten och långärmad med hangarfartygen. Lillkillen får dalmatinerleggings, svart stjärnlinne, bubbelgumtröja och billinne. Självklart måste han ha några linnen Vi har nog bara 20 Mololinnen som vanligt  Favorittrycket är nog fjärilarna, de på ljus botten, men jag har ju fortfarande två pojkar..
    Å fiiiin hopping!!! "bara" 20 linnen ha ha ha!! Mmm.. fjärilarna e söta!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2009-01-15 20:20:12 följande:
    Hon har 74 nu. Kan ju inte ta 68 om Ida ska ha det Hon är liiiite större än Hildisen Men 62 då ?
    62 blir nog bra tror jag jag blev så glad förra sommaren då jag hittade dom underbara rosa/gula i 62 och hade den kortärmade bodyn i samma, såååå fin va Bubblan i det
  • RååSa BuBBlan

Mårning Mårning!!

Jag är sååååå stolt över mig själv just nu!! Min Molo lista av vårens låg ju först på 13000.- och jag har fått ner den till 6800.- plus det jag redan handlat för då, å det tycker jag är himlans duktigt av mig

Å idag är det fredag, favvodagen 

• RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2009-01-16 08:32:25 följande:
    Väldigt duktigt Nästan halverad ju!Jag har inte ens räknat, vågar inte Men för mycket för min plånbok igentligen säkert
    Eller hur!! Såå jädrans bra jobbat av mig

Å jag kan tycka det är lite skoj å räkna ihop eländet ibland, och det kan tom va lite nödvändigt så man inte impulshoppar alltför många Molosar

Hur gammal är din lilla dotter? Hon e ju såååå bedårande söt!!
  • RååSa BuBBlan
    snigelina skrev 2009-01-16 08:33:55 följande:
    Oiiiiiii.. duktigt! Jag har inte räknat vad mitt kostar faktiskt
    Japp!! *mallig e jag*   

Jag va så illa tvungen å räkna faktiskt, för vi gjorde årets Budget i veckan här *urtråkigt men nödvändigt* Fundersam
    melizza skrev 2009-01-16 08:34:48 följande:
    God morron!!Längtar tills nästa omgång med molosar kommer så man kan välja mellan alla molosar.....hittar inte några riktigt snygga kombosar...saknar lite ränder och lite bubblor i andra färger. När ska det komma egentligen???
    SmillaMilla skrev 2009-01-16 08:35:23 följande:
    God morgon!Nu skall sonen strax sjunga en hemsk sång i radion. Åländsk radio men vill ni lyssna så går det här:www.radiotv.aland.fi/får väll se vad alla gamla tanter sedan säger för låten är inte direkt snäll
    Go morron tjejer
  • RååSa BuBBlan
    Trocadero skrev 2009-01-16 08:35:43 följande:
    Ni som kan, kommer Molo komma med någon fleeceoverall i någon större storlek än 86?Jag tycker att det vore guld om de skulle komma med overlaller i 104-122
    Menar du vår? Vår kommer lurvjackor och slät fleece.. Inga overaller alls.. Höst kommer overaller men bara upp till 92 tyvärr..
  • RååSa BuBBlan
    Trocadero skrev 2009-01-16 08:40:59 följande:
    Jo jag vet, men jag hoppas att de tänker om och tillverkar större storlekar längre fram Jag tycker att det vore jättesmidigt med en fleeceoverall istället för 2-delat till min 4-åring.
    Mmm.. tror inte de kommer, men vi kan ju hoppas   Jag hade absolut kunnat tänka mig en i 98..

Nu vaknade Bubblan här..

Cu girls...
  • RååSa BuBBlan

Ha ha ha ha

*skrattanfall här hemma*

Bubblan gillar inte dockor nå vidare, hon tycker dom är så där lite små läskiga och hon har fått en Skrållan docka som pratar av farmor..

Nu kommer hon med den, bär den i pincettgrepp å tycker den är allmänt obehaglig och så säger hon  "Mamma bott den mållan, den sitdåli bäbis"   ha ha ha ha!!

(mamma ta bort skrållan den är en skitdålig bebis)  

• RååSa BuBBlan
    Fiffa5 skrev 2009-01-16 10:20:19 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-16 10:18:24 följande:
    Skrattar så jag gråter här    

Dom e ju för underbara dom små barnen!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12