Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ÖNadja skrev 2009-02-07 15:33:43 följande:
    everlonn: Tack så mycket för bilden! Har ringt och lagt undan en idag! =)Vilken storlek har du?
    Jag har 92 i jackan och den är lite stor fortfarande
  • Everlonn
    THEA och Grodan skrev 2009-02-07 18:18:01 följande:
    Hur lång är din dotter?
    Hon är ca 88-90 cm på en höft
    Smultronhjärta skrev 2009-02-07 18:21:30 följande:
    Ja precis Jag har pinsamt många nya plagg som bara hänger- grå kik kid, kaninsuit pistolbyssor etc etc. Men jag kan bara inte
    Åhh pistolbyxor *flörtar vilt*Kyss

Hör och häpna, MAKEN budade på pistolbyxor på T idag!!!!Förvånad Sånt måste ju uppmuntras! Vill maken att Bus ska ha pistolbyxor så måste hon ju få ett par eller hur???  
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-07 18:26:52 följande:
       ja det måste hon ju absolut låter det som!!
    Visst gör det

Måste bara hitta ett par oxå då ju
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-07 18:29:08 följande:
    Å men go talk to Smultrons inbox vettja
    Sprang genast dit och flörtade lite till
  • Everlonn

Ängeln:

Aj aj stackars näsan Så svullet det ser ut! Har ni kollat om den är bruten? Usch så ont det ser utGråter

• Everlonn
    jojoa75 skrev 2009-02-07 22:11:41 följande:
    Jaha.... då kan ni beskåda eländet i mitt bg... Ignorera dåliga foton, hatar att vara med på bild plus att jag storstädat idag så ja.. Inte så upplagd för att smila upp mig O blir aldrig bra på bild, MEN det var ju inte därför jag skulle fotas heller..Har låst den mappen, har lagt till pölsekäringar i adressboken så att ni kan få se..Gillar inte alls glasögon o har inte riktigt förlikat mig med att jag måste ha, använder linser ofta, men inte alltid. Använder glasögonen hemma när jag sitter här, tittar på tv, kör bil o ALLTID när jag jobbar (annars kan jag inte se vad det larmar för på monitorn, ganska bra att veta ). Måste ha uppsatt hår på jobb, lite slätare blir det om man inte bara slänger upp det som jag gjorde nu , men jag tog ett sånt foto oxå per båge så att man ser om jag passar i uppsatt hår med de bågarna.Fem olika bågar, pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis HJÄLP mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KAN inte bestämma mig!
    Jag röstar på nr 3! Ser naturliga ut, som att de passar in liksom
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-02-08 10:02:45 följande:
    njäe tradera går sådär. mina har gått helt ok, jag är nöjd men jag vågar inte lägga ut mer nu... fel tid... www.tradera.com/Heldrakt-fran-Molo-stl-74-auk...INGEN som har en liiten, denna heldressen är så jäkla underbar och jag gillar inte ens brunt
    Shhh tipsade min syster ju
  • Everlonn
    Everlonn skrev 2009-02-08 10:21:34 följande:
    Shhh tipsade min syster ju
    Som ensamstående så kan hon behöva ett fynd..pengar är det ont om det hushållet!!

Inte mycket stöd från pappan där inte!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12