Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

loveliva skrev 2009-01-23 16:52:13 följande:
    Hej Här är det storshopping ser jag Härligt !!!Nikki -- Fiiin shopping !!!!!
    tack, din med
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-23 16:53:42 följande:
    Japp den blir nog använd. Hon blev jätteglad.Jag kunde definitivt inte heller inte ha den.
    förlåt jag kunde inte hålla mig
    Blev du ledsen???
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-23 16:55:06 följande:
    Å ja.. synd bara att det går över så fort   där är småhopping bättre egentligen.. man suger på karamellen lite längre på så vis
    ja det är sant men det finns så mycket att handla så man kan ju göra 1 stor shopping o sen många små
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-23 17:00:23 följande:
    Absolut! Så brukar jag lägga upp det då får man adrenalinet OCH karamellen
    ja man vill ju ha båda hi hi
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-23 17:00:55 följande:
    Ha det så kul!
    vi ses ju på fredag i alla fall, så skoj det skall bli
    Men oj vad skall barnen ha på sig hi hi.-D
    Måste sticka en stund nu o packa lite tradera paket
    Hej då
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-01-23 17:04:11 följande:
    Nikki: Åhhhh vilken underbar shopping! Änglens83: fin fina ns och regnbåge, passar super till liam!
    Tack tack
  • nikki2006
    Nova76 skrev 2009-01-23 17:18:36 följande:
    njae, vi hostar ikapp jag och Hannes så helt bra är vi inte. Är så himla trött på det nu.... vill vara helt frisk! Hur är det med dig?!??! Ingen feber nu hoppas jag!!
    Nej mår riktigt bra idag faktiskt, fattar ingenting. Det kom, det slog ut mig, det försvannFörvånad
    Så tråkigt att du inte mår bättre. jag vill fortfarande ses så hör av dig när du mår bättre, lova
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-01-23 17:21:18 följande:
    Men himmel vad ni shoppat i bt!! Nikki - vilken grym shopping! såååå mycket fint!!Linnea - Läste du oxå hade shoppat loss ordentligt Bubblan: Fina söta Ida i snön! Guud vad jag vill ha snö.... Ängeln: Sååå cool Liam! Älskar dom byxorna!! Tröjan var ju med himlans fin... Vi har ju byxorna men hmm... Nova76: Såå fina suits! Är lite nyfiken på hur den gröna ser ut irl.LilRonya: Coola tösen i Hummel! Hummel borde göras åt hela familjen Loveliva: Ursnygg shopping!Flowerpowemamma: Fiiin shopping! Jeansklänningen är ju underbar. Söta tösen med
    tack tack, du då. De byxorna är ju underbara. var de mycket dyra??? Supersugen, vilken stl tog du???
  • nikki2006
    jojoa75 skrev 2009-01-23 17:48:13 följande:
    Hoppar in o håller med maugu om Danafae.. sååå underbart skönt material!!! saturnina: såå söt Linnéa med krona o allt! Tjolla: coool morrongympa! o så fina hängslejeans!Quiet thoughts: fina fynd du gjort! O Lova ser ut att tycka om appamantröjan!loveliva: fina stars! Flowerpowermamma: fin post! Dina töser är ju bara så bedårande!!!! ängel83: fin post du med! NS army ser sååå sköna ut! Bubblan: såå söt liten bubbla i snön! Avis jag blir på eran snö, det som kom imorse (när jag körde hem från jobbet) är ju bara slask här hemma nu lillronya: sååå coool storasyster i Hummel!! snygg jacka du fyndat!Nikki: WOW!!!!!!!! MOLO-heaven! Var shoppade du detta? Från flera ställen eller? Om det var på ett ställe måste de varit lyriska! Nova: fina suitar
    Gjorde en liten beställning på Cillen som anlände igår och ja hon var nog rätt glad för tillskottet i kassan hi hi
    Ja jag kan inte ens med att lägga in det i gardroben, vill bara titta på mina fina molisar hela tiden hi hi.-D
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-01-23 17:51:39 följande:
    Dom kostade 499:-. Tycker inte det var sååå himlans farligt (eller jo, men jag kunde ändå inte motstå ). Jag tog 92. Dom ser långa ut, men tror inte dom är så stora när dom kommer på.
    inte så farligt dyra då, typ som innan. Du får avlägga rapport om stlenken när du provat och satt in bild i bt( puffar lite jag med hi hi)Flört
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12