Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-02-08 10:25:00 följande:
    åhh vad trist
    Verkligen, började inte så bra där liksom...Bus kusin var en liten Oups Pappan tog det INTE bra...han var riktigt elak i början av grav, skyllde allt på henne

Ville han inte ha bäbis kunde han antingen använt kådis eller hållt den i byxorna

Det har blivit bättre...men han fattar liksom inte att ungen behöver massa kläder, växer ju ju jättemycket!! 5 mån 8 kg
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-02-08 10:31:13 följande:
    oj en liten ooups Så himla trist med pappor som inte ställer upp ja växer man så fort så måste man ju ha kläder
    Precis, han växer nog om Bus Då blir det svårt att ärva kläder!! Sen har ju någon "smittat" henne med intresse för danskt Undras vem det kan vara???
  • Everlonn
    ängeln83 skrev 2009-02-08 12:50:38 följande:
    Söta lilla Bus Njeeeh, det är svårt att tro när man kollar på gamla bilder.Hon fyller i mars också va? Har för mej att hon och Liam är ungefär lika gamla.
    8 mars fyller hon, snart ju!! Blev alldeles nostalgisk nu Kikar runt bland alla bilderna!
    ängeln83 skrev 2009-02-08 12:36:26 följande:
    lillronyaLiten jaaa...kolla benen lixom
    lillronya skrev 2009-02-08 12:42:14 följande:
    Ja jisses vilken liten räka!! Såå söt!Här är min lille plutt inte heller stor.
    SmillaMilla skrev 2009-02-08 12:52:00 följande:
    Här är min lilla prinsessa och min stora prin. I pop
    Såå söta småttingar Blir bäbissugen på riktigt här ju!
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-02-08 13:15:58 följande:
    sån söt liten rosa snäcka i bildis och vilka häärliga inköp du gjorde förr förra årets julkalender
    Hade nästan för kul Vi vann pengar i november det året och jag hittade alla kuliga webbutiker då, precis lagom till reor och kalendrar Det var helt underbart!!Penga mun
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-02-08 13:22:19 följande:
    ojdå inte fel
    Blev ju gratis pengar på nåt vis

När det väl var dags att använda dom sommarsuitsen så hade hon vuxit ur domFörvånad Men jag fick igen pengarna på T i alla fall
  • Everlonn
    snigelina skrev 2009-02-08 13:24:12 följande:
    Jaaaa, jag vill ha en tiiiiiill!
    Det är ju nästan ens plikt när man får så söta bäbisar eller hur,-)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12