Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Rååsa Smurfen skrev 2009-02-20 23:30:40 följande:

godkväll kämpat och lagt in lite till bilder från gardroben i min mapp  nu är det bara lite kvar som kommer in i morgon efter tvätt stugan . Sitter och läser i kapp så jag inte missa något viktigt . Imorgon blir min lille kille 9 år 
    har du tagit bort dom andra? taras garderob? va in förrut o såg fleece etc och nu fanns bara 2 bilder?
  • stökmamma

Tejja skrev 2009-02-20 23:38:25 följande:

Då vet du vad du gjorde för 9 år sedan nu då?Jag har oxå en snart-9-åring är hemma fast om en månad först. Men på måndag blir mellanbarnet 7! Många kalas blir det!
    min blir 9 den 27/3 på MIN födelsedag
  • stökmamma

Tejja skrev 2009-02-20 23:50:35 följande:

Men hallå, jag skulle ju gå och lägga mig! Jag är ensam med alla tre barnen sedan igår och han kommer hem natten mot måndag. SÅ jag behöver nog den sömn jag kan skrapa ihop. Martha- Sorry, jag är för dålig på butikerna på Söder- Men Duntoffla har nog bättre koll!
    [/citat]

japp, me 25 tillgodo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-02-20 23:52:57 följande:
    [citat]
    var nog så att jag missade att göra privat på några bilder ,men jag har lagt till dig nu
    ska genast in o kika, tack
  • stökmamma

Rååsa Smurfen skrev 2009-02-21 00:03:10 följande:

nämen vilka bilder se ni då ? ska lägga till dig okså
    ser alla nu, härliga bilder
  • stökmamma

hur mäter ni era barns fötter??

har äntligen bestämt mig för ett par gympadojor och nu hittar jag inte plånboken. gahhh

• stökmamma

Tjollabolla skrev 2009-02-21 22:08:31 följande:

Godkväll flickor!Sitter här och är sjukt nostalgisk. Det vräker ner snö ute, precis som det gjorde för exakt 2 år sedan. Jag skulle snittas på morgonen den 22, men pga all snö fick vi börja försöka ta oss in till stan redan på kvällen innan (alltså ikväll för 2 år sen...). Det tog 2½ timme för taxin att ta sig till oss, det tar 10 minuter i vanliga fall. Sen tog det ytterligare 2 timmar för oss att komma till BB! Vi var inne på sjukhuset halv fyra på natten... Precis som att man kunde sova då liksom Bara några dagar gammal pluttis  
    vilka minnen Dom växer fort.. Laddad inför släktkalas i morgon?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12