Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Everlonn skrev 2009-01-17 21:14:47 följande:
    FÖÖÖRLÅT!!!Såg inte riktigt vad långt det blev!  Oups...Ni får skälla på mig som tar så mycket utrymme!!
    Ingen fara !! Jag läste alltihop och jag hade inte velat ha med den säljaren att göra Fundersam

Tycker du gjort helt rätt!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2009-01-17 21:18:02 följande:
    Inte så mkt. 2 svea mössor och ett par NS byxor. Sen fick jag köpa ett par termobyxor på Matador eftersom hon frös.. Har inte bestämt mig men jag tror att de ska vandra vidare med en gång... Rååsa bubblan, våra döttrar finns i BT. Den enda bilden som blev ok. De andra var suddiga.. Men det var ju en bra ursäkt till att handla. Nästa gång ska jag nog ha med henne naken utan vagn.. Då måste jag ju köpa en ny vagn med..
    Å den blev ju bra den bilden!!    Ja hon va kräsen med ballongfärgen Bubblan   Å M som skulle va snäll och ge

Ha ha ha   Ja då får du handla MASSOR!! *ASG*   Vagn o hela köret..  hihi... 

Ska ru inte ha täckisarna?
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-01-17 21:21:27 följande:
    Kan du fixa den eller vill du att jag testar?
    Tror jag kan fixa den    Tack ändå *snällt* Kyss
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2009-01-17 21:24:33 följande:
    Tofflan och Bubblan:Kommer ni med eller utan barn den 31:a??Jag kommer som vanligt utan
    Hm.. vet inte riktigt  ska tala med mannen i huset om det..
    nikki2006 skrev 2009-01-17 21:25:10 följande:
    Vilken gullig bild ni lagt in
    A visst e dom söta  
    Duntoffla skrev 2009-01-17 21:26:55 följande:
    Aha, då är jag med! Förvisso kan rött och rosa funka men jag är lite tveksam till just denna. Undrar om Bubbelgummen finns i bralls?
    Tror inte dom kommer i bysser tyvärr   Men inte hundra dock
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2009-01-17 21:30:01 följande:
    Duntoffla, det blev de röda wct till 50%. Nu måste jag ha jacka till bara. Hojta gärna till om du hittar den i92 på rea nånstans.. Har du shoppat? Det blir rätt bra bilder med min mobilkamera om man är helt still annars blir det hur suddigt som helst.. Funderar på om jag ska sprätta pengar på ikea imorgon istället..Jag har inte bestämt mig helt än om byxorna men det lutar åt att de vandrar vidare... Jag återkommer...
    Ja tycker den bilden blev jättebra   *tur du hade bra telefon*

Å IKEA!! Där kan man absolut bli av med lite kronor ju!! Återkom du, vi väntar snällt
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-01-17 21:32:02 följande:
    Mig spelar det verkligen ingen roll om Bubblan är med. Hon är så lugn och go.Synd! Du som vet ALLT. vilken bra dansk sida har mycket molo?
    Egentligen spelar det mig ingen roll heller om hon följer med, MEN det kan va bra
    för lilla Bubbelmamman o va "singel" en dag åxå

Hm.. danskar... tror nästan madsogmille och millepercille har mest, annars POP, eller nån av de andra ikke listade
  • RååSa BuBBlan
    Hilti skrev 2009-01-17 21:35:45 följande:
    God kväll..Inboxa gärna mig med ang struliga köparen, blir så arg på sånt.Altså, överreagerar jag när det gäller bloggen det länkades till i bt? Hittade bild på min son och min makes håriga ben der. Såg att många andras pölsekärring barn var med. Visst, ansikten på barnen är borta, men endå. Jag kanske är en sur gammal tant? Vad tycker ni?
    Tycker INTE det är oki!!! Man frågar alltid FÖRE man använder bilder, inte efter!!
  • RååSa BuBBlan
    Preggi skrev 2009-01-17 21:46:52 följande:
    Hoppas det gick bra för skatten och mamma att komma hem. Kanske behöver pengarna för att finansiera ikea besöket.. Jag återkommer!
    Ja just de!! Å hoppas dom kom hem i rimlig tid

Å ja!! Du behöver absolut dom pengarna till Ikea tycker jag   Å vi behöver täckisar
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-01-17 21:51:15 följande:
    Smart
    eller hur
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12