Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

jojoa75 skrev 2009-02-08 17:29:00 följande:
    Neo ligger på samma våning som förlossningen, alltså precis bredvid eftersom vi springer på larm om bebisarna blir dåliga o alla snitt oxå.Antar att du låg på andra vån, på 44.an.
    I Lund? Min storasyster jobbar på förlossningen där Vi har inte så mycket kontakt men försöker bättra på Särskilt sen vår Pappa dog...

Du kanske känner henne?
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-02-08 17:57:31 följande:
    Godkväll Shoppas här något? Nu blev jag sjukt nyfiken...plinga mig också
    Såg en pärlplatte ärmad tröja på T Dock i 86..vet inte om det funkar till Maia?
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-02-08 18:03:34 följande:
    nope 92 är på gränsen redan i ärmarna...såg också den i 86, dålig bild det va...
    Jo, men en dålig bild kan vara bra om man vet vad det är man budar på, kan ju bli riktiga fynd då
  • Everlonn
    jojoa75 skrev 2009-02-08 19:58:37 följande:
    Ja, tåla blod o sånt är bra om man ska jobba i vården Jag älskar mitt jobb, både pyssla med bebisar (mata med kopp/nappflaska, byta blöjor, assistera vid amning mm mm) o så intensivvården som är sjukt spännande, jag lär mig nåt nytt hela tiden plus att det oftast går väl så att det blir solskenshistorier av det.
    Hon heter Anna, har tre barn, två stora pojkar och en liten tjej maken heter Johan..lite vagt sådär men du kanske vet?
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-02-09 08:16:07 följande:
    ja eller huuuur de små barnen gillar dem såklart men mina stora tycker det är skittrist att åka 20 mil för o sitta vid ett bord o fika en hel helg :( jag får oxå lite panik så mycklet man skulle vilja göra istället på en helg.. men nu är jag såå malmö suugen , shoppa lite ;) pappa har ju en lägenhet där mitt i centrum det är perfekt när det suger i shopping tarmen
    20 mil *drömmer* !!

Jag har mina svärisar tvärs över vägen!Förvånad Tänk "Alla älskar Raymond" så kommer man rätt nära
  • Everlonn
    jojoa75 skrev 2009-02-09 14:35:40 följande:
    eleraff har en del under rea Så ja girls, dax att rösta på lite brillor igen OM ni vill alltså, inte tvunget!! Men jag vill ha många synpunkter, själv gillar jag nog mest två av dom nu när jag kommit hem. Tog lite från sidan oxå, var nån här som ville det TAAAAAAAAAACK underbara vänner
    Idag röstar jag på nr 4
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12