Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

dalmatiner tights finns bara i 140 på eleraff nu....har dem tagit slut redan?? det gick fort

• melizza
    SmillaMilla skrev 2009-01-12 11:13:13 följande:
    Alltså är dalmatinerna slut?
    tights är slut på eleraff...vet inte om dem finns nån annanstans men där fanns det bara i strl 140...

hoppas dem kommer in till nån annan butik snart vill med ha dalmatiner tights
  • melizza

vilka andra inte svenska sajter har ny molo??

• melizza

Nån som vet om fjärilarna kommer i knapptröja???

• melizza

när ungefär kommer resten av kollektionen?? skulle vilja se allt innan man köper och jag vill ha dalmatiner leggings gahhhh

• melizza

vad massa fint det har kommit in på LLM...............önska nästan att jag hade en bäbis

• melizza
    Tindrisen03 skrev 2009-01-12 16:45:28 följande:
    Vad tycker ni om denna? Blir det för mkt pärlor?Ingen som förresten kan säga ngt om hur stl är på dalmatiner/fjärilstights?
    den är helt underbar den klänningen med pärler *käruppöveröronen*
  • melizza
    nikki2006 skrev 2009-01-12 19:44:46 följande:
    tycker du skall köpa dem o sen ha en tröja över kanten så syns det ju bara nertill Har får vänja sig hi hi
    paket ligger i lådan till dig....hoppas du får dem imorron
  • melizza
    Everlonn skrev 2009-01-12 19:42:40 följande:
    Ha ha vet inte varför jag fotade en massa då Fast jag kan lägga upp några ändå För alla som inte får mailet...eller?
    superfina köp!!! avis att du kan åka till B&R verkar vara en fin butik med massa fina kläder ju........här finns bara en butik och den ska stängas nu Ledsen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12