Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hilti skrev 2009-01-17 21:51:56 följande:
    Ah, då kanske jag inte är surtant endå
    Jen80 skrev 2009-01-17 21:52:04 följande:
    Håller med! Man kan låna, men man frågar först!!
    nikki2006 skrev 2009-01-17 21:52:39 följande:
    Tittade in en snabbis igen o ser att hon använt en av mina bilder, varför lägger man in andras bilder o inte sina egna. Min bild var bara på kläder men ändå. Fick rysningar när jag såg att hon lagt in bilder på andras barn usch
    Hon kanske bara samlar besökare till sin blogg   å det får hon många om man lägger in det hon gjorde i vår bildtråd som tillhör en av FL:s mest aktiva trådar.. En tanke bara
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Det här Bloggandet har gått helt överstyr tycker jag.. Det är ibland en ren och skär tävling om hur högt på toplistan kan man komma (räknas efter antalet sidvisningar) å man kan bete sig som en idiot nånstans bara för att folk ska bli nyfikna och sen besöka ens blogg och upp upp upp gick den personen på listan, och ännu värre är väl när dom ska börja få betalt för det!! Då gör vissa vadsomhelst för att komma upp i en viss summa eller dyl..

Därav tror jag att detta är ett försök till att "klättra upp" i bloggandet, göra nåt orätt, skapa irritation, folk blir nyfikna och upprörda och besöker Bloggen..

Behöver jag säga att jag ogillar det väldigt? Skrikandes

• RååSa BuBBlan

Nu är det dags att vara social med gubben lite

Cu girls!

• RååSa BuBBlan
    snigelina skrev 2009-01-18 02:09:44 följande:
    Det är int så många molo-plagg på väg hem till mig trots allt, mycket var tyvärr slut på lagret. Det känns inte som nån jättekatastrof, dock, även om det är lite trist Nåja, då får jag mer att jaga efter sen istället Det är ju flera butiker som inte fått in Molo än..MEN om nån ser den cerise/vit-randiga tunikan med 3/4-ärmar i nån butik får ni gärna hojta Vill ha den i strl 110.
    Å den finns på Vildänglar, fingrade på den igår   Vet inte om dom skickar dock Fundersam
  • RååSa BuBBlan
    snigelina skrev 2009-01-18 08:55:32 följande:
    Åååh.. det finns hopp, alltså!
    Hoppet är det sista som lämnar oss
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-01-18 08:59:51 följande:
    Vilken sida är bäst att handla molosar från nu? Alltså vilken har fått in mest?
    Å nu har jag faktiskt dålig koll, men jag tippar på LLM
    jompa skrev 2009-01-18 08:59:53 följande:
    GodmorgonMin lilla tjej som annars aldrig vill klä på sig sprang in i badrummet när jag sa att vi skulle sätta på vovvarna När jag sen gick för att hämta strumpor blev hon hysterisk och trodde att hon inte skulle få ha vovvarna, blev dock lugn ganska snart då tröjan åkte på
    NAAAW.. SÖTIS!!!  Åfkårs ska man ha vovarna
    snigelina skrev 2009-01-18 09:00:21 följande:
    Jag har mailat henne nu
    Håller tumsen
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2009-01-18 09:02:55 följande:
    Ja det är första plagget som hon verkligen har visat att hon gillar.
    Å men det är ju en underbart plagg  Ida ääääälskar sina vovvar åxå,!!

Bra smak dotra din
  • RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2009-01-18 09:04:10 följande:
    God morgon!Sitter och håller koll på mina avslut på T, ibland är det riktigt spännande Fast man ska nog inte lägga avslut söndag morgon igentligen *vad tänkte jag på*
    Söndag morgon   Kanske inte bästa sluttiden   Men iofs finns det ju många småbarnsmammor som vart uppe några timmar redan och kanske e jättehoppingsugna Räcka ut tungan
  • RååSa BuBBlan

Go kväll i tråden

Veckans urlånga och tunga tvättdag är snart till ända här, gud så mycket tvätt!!!

Massa fina barn och kläder i bildis!!

Jen--- Kanonfina bilder på killarna dina!!

Incom--- Snygga outfits på söta lilla D, och sååå tufft med råååsa!! *me like*

Michayla--- Härliga småfolk på Mio!

Tofflan--- Å söta lilla Nole i fina Dalmatinerna!!

Ängeln---   Fina lilla suuura Liam i Katvig och NS..

Tjolla--- SNYGGA BRALLORNA!! *älskar dino*

Butte--- Niiiice hopping!!! Å fina bilder på dina sötisar åxå  Å även här SNYGGA BYXORNA!!!    Lööööv Dino!!

Thea o Grodan--- Niiice hopping du med Å söt liten dreglis

Nika--- snygg combo på söta sonen din

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12