Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

LA Woman skrev 2009-01-27 15:28:35 följande:
    Hej girls Tittar in som allra hastigast för nu är det dags att laga middag till the family Såååå mycket fina bilder i BT!!!  Jag fyllde på med dagens shopping och outfit
    Fint och grattis till stora tjejen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-27 15:33:26 följande:
    Dessvärre drar den nog iväg i pris som Småfolk ofta gör
    Det får bli salgen helt enkelt ..tror jag gav 160 danska för den turkosa men är inte säker..Vet att jag gav det för äppelhooden, mjölkbudsränderna,och de andra collegejackorna iaf
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-27 15:42:35 följande:
    Ja, jag ska spara till salgen. En lurv och ett gäng tröjor. Kör du ner i år igen? Funderade på om man får haka på från någonstans söderut i så fall?
    Jag kommer nog inte kunna hålla mig om jag vet att Småfolksmekka är öppet Så jag kommer köra ner, åker inte kollektivt dit, om allt är ok med magen och så vill säga..
  • Smultronhjärta
    jojoa75 skrev 2009-01-27 15:48:20 följande:
    det är verkligen helt vrickat...OK om dom som verkligen missköter sig, att de får mindre betyg. Men posten är ju inte heller kända för att vara vare sig billiga eller snabba, känns dumt att köparna lämnar betyg om det.MEN det behövs ett sätt att visa de som inte sköter sig!
    Instämmer- tycker det borde finnas någon motsvarande betygsättning på köparna även om det inte heller är något bra alternativ.. Köparna kan dra på sina betalningar, få påminnelse och sen ändå kräva omedelbar leveransSkrikandes
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-01-27 15:50:26 följande:
    Haha...vilken månad är du i då? Om det är i april?
    I april har jag ännu inte nått elefantstadie så det ska nog inte va några problem..i alla fall inte när det gäller en av mitt livs kärlekar-Småfolk

Nu vaknade kärlek nr 1 så nu är det dags för mellanmål- kikar in ikväll
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-27 18:22:49 följande:
    Kikar in en runda igen, nu har jag varit o köpt godis, i förebyggande syfte Fick nyss mail från Hanazacka, byxorna fanns och nu är dom betalda, jipiiieeee, nu kvarstår bara en tröja att shoppa, men det tar jag lite senare.
    Var du på Sparven då kanske? Eller den kanske inte finns kvar längre
    Min skånska kompis som bodde där tidigare handlade alltid på "spaaaarväään" (läses jätteskånskt )
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-27 19:35:31 följande:
    Tillbaks igen, Liam somnade utan protest idag, tog väl ungefär 2 minuter, skööööönt.
    Skönt- önskar det kunde gå lika lätt här med icke.. Jag vill inte natta efter heela dagen med trots och jag vill inte heller gå till Ica för att stilla mitt akutsug efter Rocky Road glass *väntar snällt in maken och förbereder hundögonen*
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-27 19:46:30 följande:
    Slängde in några bilder i BT
    Söta badpojken 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12