• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hahahah julklappar och män med dålig smak är vad som gäller tydligen i dagislådorna.
    Erkänner här med att så ser våra lådor oxå ut  

• jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-25 20:21:54 följande:
    Nähäpp! Bubblan skulle kolla hockey med pappan visst  *inge sova där inte*Nu sitter hon där och gör allt annat än kollar hockey  "pappan heter du nåt?" "paaaaappaaaan heeeter duuu?"    Favoritfrågan just nu, vad heter du Å när vi skulle äta middag idag så kommer storebror upp från sitt rum och har klippt sig (läs rakat hövvet)  Å Bubblan kollar länge länge på honom  " tolla tolla mamman, han jätteful   *asg* stackars storebror!!

Blev han glad då, storebror?
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-25 20:32:44 följande:
    han sa bara "jahapp här säger vi vad vi tycker" "tack för den Ida"  
    En fråga om jag inte vill att Katvig klänningen/ tunikan ska bli för lång vilken stl skulle du då ta? 80 eller 86?
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-25 20:37:13 följande:
    Ida har ju 86:or än, hur lång är M?
    ca 82 är hon.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-25 20:42:15 följande:
    å då ska du nog ha en 80 om du inte vill ha den toklång.. här e bubblan i en 86:a och hon är strax över 90 cm lång..yoga övning
    Ja då ska det nog vara 80 till henne.
    Tack tack för hjälpen.
    Har du beställt nån till Bubblan?
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-25 20:47:29 följande:
    japp! en i varje färg blev det   tog 92:or nu, lär va aningens långa men åxå räcka till slutet på sommarn..

Nåt mer som slank ner i shopping vagnen?
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2009-02-25 20:53:40 följande:
    vart är ni o shoppar nu? Såg nya lila på b&r idag men höll mig i kragen då sambon var med o han tyckte det var tillräckligt med pärlleggings, katvigstövlar och en jacka för 699 spänn
    EST.

Var den fin den färgen?
    Såg du de andra färgerna oxå, hur var de?
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2009-02-25 20:57:30 följande:
    Jaaa allt var helt underbart fint! Ska definitivt ha en massa i det gröna och lila, helt ljuuuvliga färger!
    Den blå. är den lik deras gamla blå/blå de hade för några år sen?
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-25 20:59:39 följande:
    den gröna blev jag helförtjust i!!! ser kanonfin ut   den blå åxå iofs   äsch.. alla va ju urfina
    Jag vill ha den blåa mössan till P för han passar så bra i det men jackan jag köpt är armygrön, alltså mörk mörkt grön så den passar liksom inte. Men den gröna kanske blir fin till.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-25 21:04:36 följande:
    näpp, nu bestämde jag mig! I morgon blir det inventering av Bubblans garderob   ni ska få hjälpa mig välja bort vissa plagg   ska rensa lite absolut!
    Åhhhh ska det ut på T sen??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12