Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tinker:

Vad fint det blev med rödorange katvig och småfolk! Söta tjejer med förstås

Dunis:

Söt buse i garderoben

Nikki:

Fin shopping!! Måste nog ta mig inom Lindex nån dag

Och Kyss alla andra söta barn och fina garderober ska ha en blomma oxå!

• Everlonn
    tinkerbell74 skrev 2009-02-11 16:38:37 följande:
    Everlonn skrev 2009-02-11 16:34:28 följande: Jättesöt!!! Ja den såg ju inte tokstor ut ändå för att vara en 104.
    Nä precis, måste vara små i storlek dom!
    Tejja skrev 2009-02-11 16:42:44 följande:
    Så mycket fint i BT. +Duntoffla- Den fina tröjan från MR köpte jag till Dante oxå! Everlonn- fina overallbilder. Jag har först nu förstått tjusningen med regnbågstrycket- men jag är ju lite seg oxå... Emmsan- Så fin body med blommor! *Vill oxå ha!*Skrutteruttan- Men så fin lurven är. Jag har ju köpt den rosa med gula kant band. Behöver man ha två??
    Åhh men när man väl faller för det så faller man ordentligt
  • Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-02-11 16:48:42 följande:
    ja åk dit de har riktiga guldkorn ibland
    Måste nog ha en rosa baströja till mina koppar i alla fall
    melizza skrev 2009-02-11 16:50:59 följande:
    tokfin!!! vi kan passa den åt dig tills den passar är inne imellan matlagning
    He he nä nä nä, ligger såå fint i "växa i lådan" Älskar miniapple
  • Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-02-11 17:01:47 följande:
    vad fin hon är i klänningen och ser härligt ut i snönHär har det hunnit smälta så det blev bara lite pulka med pappa i morse
    Tack
    nikki2006 skrev 2009-02-11 17:03:08 följande:
    jag har nästan alla deras baströjor, tycker de är mycket prisvärda och i alla fall byxorna får man ju hyfsat för på T
    Man får ju flera baströjor från lindex för priset av en på po.p...hoppas på lite härliga färger nu i vårGlad
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-02-11 17:12:59 följande:
    ÅÅ tyckte hon var utsöt i den! Tycker nästan den funkar nu Härliga snöbilder! Vi har med massa snö, såå härligt! Milos pappa stannade hemma idag så dom fick njuta av snön, mysigt. En annan fick ju jobba.... Milo hade legat och lekt i snön i över 2 timmar och MAT overallen höll super, knappt ens blöt på utsidan!Nikki: Fiin kombo till kopparna! Gillar oxå lindex baströjor, synd att dom inte finns i fler färger. Den turkosa är urfin till regnbågen. Vad kostade velourisarna?? Såå fina!
    Hon skulle varit lite rundare så hade mudden i midjan hållit sig uppe bättreFlört

Pappor är bra att ha när det är snö
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-02-11 17:17:32 följande:
    Jaa så slipper en annan Fast jag är ju förkollärare så jag slipper ju ändå inte.. *HYYYY* Sådana här dagar skulle man lätt kunna tänka sig ett annat yrke faktiskt
    Brr kanske du skulle bli bastu-påhällare-av vatten-på-heta -stenar? Skulle inte kännas så dumt efter en kall dag
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-02-11 17:26:39 följande:
    ÅÅ kan man utbilda sig tll det tro?
    Hmm i Finland kanske

• Everlonn
    lillronya skrev 2009-02-11 19:36:24 följande:
    Tjejerna med koll: Finns det randiga leggings i de ränderna som är på ärmarna på kopptröjan??Var isf?
    I vilken storlek?
  • Everlonn
    lillronya skrev 2009-02-11 19:39:23 följande:
    Typ 92..... Eller kanske 98
    Förlåt, tänkte på babybyxornaGenerad Vet inte om det finns i leggings

Men om babybyxor i 92 är intressant...fanns de kvar sist jag var "där"
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12