Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-02-11 19:43:55 följande:
    Trodde nästan det. Nä jag vill ha leggings.Men det borde ju finnas. Hittar de inte i nån butik.
    Det var tyvärr såå mycket från molo som inte blev gjort..:(

Jag la en beställning på neonrosa och neonoranga tights..så blev de aldrig gjorda!! *surar* Tänk vad häftigt det hade blivit med vovveklänningen!!
  • Everlonn

Efter en veckas hemska nattningar med skrik och bråk som varar i timmar är det härligt att höra lite fniss och skratt från sovrummet där maken nattar

• Everlonn

Några handlar ju po.p här oxå...går inte att se så bra men det står ju säkert på deras hemsida oxå..

• Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-02-12 12:40:43 följande:
    Goddag! Vad händer här då? Jag har fått meddelande från b&R att min moloanorak kommit!!! Fina regnbågen
    Hade det kommit nåt mer kul? Klänningar tex????
  • Everlonn
    ÖNadja skrev 2009-02-12 13:05:49 följande:
    Everlonn: Jag kan inte släppa denna OT VV jackan. Hur lång är din dotter?, tänkte när du tog 92 kanske den blir alldeles för stor för Elvis. Gissar att han är 80-82 cm.Butte: Supersnyggt med gula velour i BT!liljan och loppan: Så fiiin garderob! Det saknas bara lite prislappar och en skylt där det står "öppet" =)Rååsa bubblan: Så söt kombo med det rosa randiga och kaninerna!
    Jo, min tjej är ca 88-90cm lång.
  • Everlonn

Jag är lite sen och något ot men...

Någon som vet var man kan hitta Kik kid trikåklänningarna? På rea Gärna rosa och grön! I 92, förstås..svåraste storleken jag vetFundersam

• Everlonn
    Saga skrev 2009-02-12 21:43:02 följande:
    Hej tråden!Kollade precis på Nanoous nya kollektion, de kommer med en jättefin lila färg och lite nya mönster!www.nanoou.dk
    Åhh härliga färger

Saknade splash dock
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12