Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

De här stod på bordet imorse

Och när alla andra ska till Karlshamn så ska jag förstås till Kristianstad
    Ha en trevlig träff

• Everlonn
    Nogula skrev 2009-02-14 09:05:21 följande:
    Åh, vad gulligt!!Sånt händer inte i detta huset
    ängeln83 skrev 2009-02-14 09:09:59 följande:
    Men ååååååååh va gulligt
    Duntoffla skrev 2009-02-14 09:11:38 följande:
    God morgon! Åh vad fint!Här blir det nog ingen uppvaktning alls Vi brukar inte göra det och sambon sover fortfarande
    Smultronhjärta skrev 2009-02-14 09:14:01 följande:
    Åh vad fintJag har fått sovmorgon,choklad och örhängen. Dessutom ett erbjudande om att vi ska åka och handla kläder till mig idag Jag som hade nöjt mig med sovmorgon imorgon oxå
    Han brukar inte vara så romantisk men har bättrat sig med åren  15årig bröllopsdag har vi i år (midsommarafton) Vart tog tiden vägen??
    Ska oxå shoppa lite idag, kanske man skulle inom guldfynd kanske annars är det väl mest shopping till barnen på schemat, som vanligt
  • Everlonn

Phu, äntligen lite datatid efter en dags shopping

Helt slut ju!! Men hade en trevlig dag med familjen och fikade med en kompis oxå

Kunde inte låta bli fiina kik kid klänningen efter att ha sett den irl! Underbar!!

Fast är lite sotis på roliga träffen i Karlshamn

• Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-02-14 19:46:55 följande:
    jättefin klänning på söta modellen
    Tack

Tror jag ska skicka den griniga modellen isäng innan hon river hela huset!! Såå jobbig just nu!! *rymmer snart*
  • Everlonn
    Saraia skrev 2009-02-14 19:48:45 följande:
    Everlonn skrev 2009-02-14 19:44:34 följande: assöt i kikkid klänningen - satt ju perfekt på lillan!!
    Sitter underbart på min smalis, det är inte precis allt som gör!
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-02-14 21:33:06 följande:
    typ vanlig tunn prassel modell
    Tunnare vårjacka men inte prasslig
  • Everlonn
    JuliaochNelly skrev 2009-02-14 21:36:24 följande:
    haha nää mitt trött uttryck den är ju túnn som en prassel jacka men med hårdare tyg...har du koll på vad den kostar funderar på en sån till nelly men butiken som har den är på andra sidan stan & jag åker inte dit så ofta. är dom bra eller ? tusen frågor åå lite till
    Kostar 349:- , jag köpte en till min tjej och tycker den verkar bra Lite stelare yttertyg..som äldre vaxtyg typ, ska vara vind och vattenavstötande
  • Everlonn
    Nova76 skrev 2009-02-15 13:11:57 följande:
    Hejsan!Här hemma är det lugnt idag, har städat och tvättat och fixat lite, skönt! Spanade lite på Snoozy och det såg ut att vara fina kläder, någon som testat?? www.snoozy.dk
    Köpte precis

Har ännu inte hunnit mer än prova dom, men de satt bra på min smalis tack vare att det är indrg i midjan på byxorna. Sen var de supermjuka!
  • Everlonn
    ääni skrev 2009-02-15 15:31:55 följande:
    Everlonn skrev 2009-02-15 15:01:52 följande: Snoozy var jättefina. Vilken återförsäljare beställer ni ifrån?Jag är ny i denna tråd förresten. Får man vara med och diskutera eller är det bara folk som känner varandra?

Jag köpte mina på stora magar och små knyten i Kristianstad, de har nog webshop oxå dock...

*kollar*

http://www.smaknyten.se/butik/index.php

Hade nästan rätt på namnet i alla fall

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12