Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Fiffa5 skrev 2009-01-27 10:09:58 följande:
    Har du lamm i stl 74 eller 80 ska du definitivt sälja dem tycker jag
    jasså det tycker du hi hi
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2009-01-27 16:10:46 följande:
    kikar in en sväng med ett litet OT-tipshanazacka har halva priset på byxor från nova star
    hej hej
    Hur är det i norr????
    Saknar dig i tråden o annars också föståss
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-27 16:09:19 följande:
    Nja...  söt tös med ful frissa då kanske
    söta kalhygget
    Och finaste shoppingen. hur är den svarta långärmade med stjärnor???
    Sugen till nikkiRäcka ut tunganVad kostade den???
  • nikki2006

vill tipsa alla er som vill ha dalmatiner tights men inte hittat några.
    de har flera stycken på harmoni barn i lund, ring dit o hör om storlekar

• nikki2006
    FL Lisa skrev 2009-01-27 16:16:17 följande:
    tjena! här i norr är det bara finfint. ja jag hinner inte hänga så mycket på FL just nu. Har precis insett vilken skillnad det är att flytta när man har barn jämfört mot när det bara vad jag och david. Det går verkligen segt med uppackandet av flyttkartonger och upphängandet av lampor, gardiner osv...hur står det till med dig och dina små söta trollungar då?
    Vi har precis klarat av alla möjliga maginflensor o feber men nu verkar det lugnt, lite snoriga näsor bara.
    Har du shoppat någon ny molo????
    Jag har handlat massor denna sesongen, bara älskar typ allt. Gubben tror jag har fått molo sjukan eller nåt hi hi
    Jag jobbar nu också, går hyfat för jag har övertalat chefen om hur bra det är om jag bara jobbar morgon så jag jobbar typ 6.30-13 varje dag
    Fryser ni inte, hur kallt har ni???
    Kommer du till molo lagersalg??? Du får gärna sova hos mig
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-27 16:16:29 följande:
    Den svarta är rätt normal i strlk, som dalmatinerna med starsärmar ungefär kostade 199.- hos Hippo..
    Jag har bara bodyn men ajg tvekar om jag skall ha 98 eller 104 till Nikki, inte samma modell som du köpte i o för sig. Ja ja jag får nog chansa lite, brukar ju bli bra ändå. 199kr är ju ganske okej pris tycker jag
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-27 16:19:34 följande:
    OCH den är sketasnygg till koppbrallorna!!
    OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SKIT SÅ SNYGGTRäcka ut tunganRäcka ut tunganRäcka ut tungan
  • nikki2006
    Pepper79 skrev 2009-01-27 16:19:40 följande:
    Seadwarf: Söta syskon och han klär verkligen i sköldpaddetröjan.JuliaochNelly: Fin shopping, fina färgerNikki: Pärlplattesuiten ser verkligen jättefn ut påtrunken81: Gulligt med linnet som klänning.SmillaMilla: Fin kombo och nice shppingButtelina: Så sööta syskon. Fin syskon matchning med knapparna.Tinkerbell74: Fin shopping...Hilti: Många fiina molosarRååsa Bubblan: En massa fin shopping och håret kommer att växa ut igen L A woman: Grattis till 8-åringen. Fin egenvald outfit Nova76: Fin kille i dinosauriersaturnina: Massa fin shopping
    tack tack köp köp köp
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-27 16:23:18 följande:
    Ja, det är sketasnyggt!! Å visst är det unisex
    jag har haft värsta problemet med att komma på vad jag skulle matcha den byxan med, klockren combo verkligen
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-01-27 16:23:58 följande:
    Gaaaaaaaaah vad sugen jag blev... Men inte kan jag väl...
    jo det kan du visst, du har ju knappt handlat nåtFlört
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12