Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-01-29 17:05:34 följande:
    Ja orange är nog fint med! Nikki: Jag röstar på koppar+ svart tröja, och dalmatiner och katvigklänningen. Såå fint!Sen bubblan visade sin kombo med svart starströja och koppbyxor har jag blivit sååå sugen på det. Tur jag inte hittat byxorna i 92
    jag vet var de finns........
    Om du vill ha dem så inboxa mig så kan jag köpa dem till digfrestar till tusen hi hi
    Angående din fråga om kläder innan så röstar jg på hängslebyxorna jag med hi hi
  • nikki2006
    Preggi skrev 2009-01-29 17:43:21 följande:
    Tack. Jo den blir nog kvar här faktiskt.. Jag köper en röd också istället.. Om jag nu hittar någon... Vilken mössa passar till den turkosa med oragne kant?
    usch vad svårt, jag har ju inget i just de färgerna men annars gillar jag villervallas bomulls mössor de toppiga. de hade förra sesongen turkosa plagg o orange. men jag vet inte om det är exakt samma färg. Ledsen att jag inte kan vara till mer hjälp
  • nikki2006
    jojoa75 skrev 2009-01-29 17:46:43 följande:
    Ja den är bra! Om man tar köp nu, varför inte betala direkt? O om man inte kan det ska man kanske inte ta köp nu? Eller iaf maila o fråga om det är ok att ta köp nu o sen vänta med betalningen..Bortresta verkar många vara ja.. Hade jag skullat buda o ta köp nu på tradera så hade jag tusan sett till så att jag tagit med dosa/certifikat eller whatever så jag kunnat betala, annars hade jag hållit mig ifrån tradera faktiskt O så dom som skriver OBS Kort auktion, sen tar det 1½ vecka innan man får varan! Coolt liksom..
    jag har heller inte fattat varför man skriver"kort auktion", jag menar man tittar ju alltid när auktionen går ut om man är intresserad. Men det verkar ju funka för jag tycker att alla som skriver kort auktion alltid får så mycket bud.

Jag är också trött på tradera lite nu, hade en som betalade efter 2 veckor fast det står klart o tydligt 3 dagar i auktioen OCH vinnarmailet. och inte hörde hon av sig heller med nåt mail fast jag fick skicka påminnelse mail o sånt suck
  • nikki2006
    jojoa75 skrev 2009-01-29 17:53:09 följande:
    Ja det är så tröttsamt, man vill ju bara få undan grejorna. Ofta har ju jag iaf planerat in avsluten så att jag inte jobbar massa nätter precis när de gått ut, för då känner jag att jag inte har tid att packa o sånt. Men det förutsätter ju att köparna betalar när dom ska.Jag rekommenderar spärrning! Spärrar dom jag inte tycker sköter sig som de ska av en el annan anledning. Vill inte ha strul!
    Man blir ju irriterad såklart när man själv är sån som betalar samma dag eller skickar varan samma dag. Jag får dåligt samvete iom jag inte hinner skicka samma dag de betalar. men jag är kanske för petig. Har hört om många som efter betalning får vänta 1-2 veckor på leverans.
    Sen är jag aldeles för dålig på att spärra folk, glömmer det helt enkelt. men jag skall jobba på det så kan man kanske bli av med en del strul pellar
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-01-29 17:53:43 följande:
    ÅÅÅ tyst med dig kvinna
    jag kan ju inte svära på att de finns kvar men jag hjälper dig gärna om du ångrar digRäcka ut tungan
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-01-29 18:03:02 följande:
    Tack du är så snäll Men jag ska försöka hålla mig i skinnet
    okej men hör av dig om du ångrar dig, man kan ju inte ha för mycket molo tycker jag 
  • nikki2006
    melizza skrev 2009-01-29 18:26:53 följande:
    Nikki: vad masssa fin shopping.....Tjolla: har du inte nån regnbågströja...den är jättesnygg till dem stars byxorna
    tack så svårt att välja nu när man fick så mycket fint på en gång.
  • nikki2006
    melizza skrev 2009-01-29 18:31:49 följande:
    nikki. det finaste var bubbelgumslinne outfiten och kopparna med svarta tröjan tycker jag
    jag gillade också den combon med katvig thightsen men ingen sade nåt förrän nu så jag tänkte att det bara var jag. kul att hitta mer att ha till de tightsen, har bara haft de med katvigs velour klänning innan. Tycker jag har så mycket att välja på nu så jag blir helt lycklig
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-01-29 18:37:11 följande:
    Men ååå.. Jag är fortfarande shoppingsugen!!!
    du vet vad du skall köpa då mooohahahahahahhaha
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-01-29 18:46:14 följande:
    *mmmmmmmmmmmmmmmmm* Vart är det dom finns? Lilla?
    nej, jag vill inte skriva det här för då ringer någon säkert dit och snor dem.
    Inboxa dig????????????????
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12