Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hej hej! Kikar in en snabbis före dagishämtning.

Ängeln, superfin Liam i turkos!! DEn passar honom perfekt den färgen!

Tjolla, härlig post! Nu blev jag väldigt sugen på en astrotröja till stora killen. Tack för inspirationen

Jag fick fina dalmatinerleggings i brevlådan igår men jag har tagit för liten strl. Tog 98 eftersom han har 92 på andra byxor men dalmatinerna är kortare än hans andra Molobyxor i strl 92 Får bli att skicka tillbaka.

• isold2003

Är ni sjuka hela bunten? Stackare! Krya på er!

• isold2003
    Tjollabolla skrev 2009-01-22 14:37:21 följande:
    Ja sjuka gänget här idag. Med friska pigga barn såklart
    Usch usch! Tv är bra Hoppas att ni inte blir sämre.

Nu ska jag till dagis och så ikväll ska jag leta reda på en fin astrotröja till storkillen

Shoppa väl!
  • isold2003
    Buttelina skrev 2009-01-23 13:36:04 följande:
    sååå vad säger ni tjejer. är lite klänningsugen ska jag ta en turkos katvig klänning i strl större än vad isabel redan har (älskar den) eller ska jag ta en röd nanoou bigcircle?
    Röd Nanoou!

Hej hej! Kikar in före jobbet. Något nytt på shoppingfronten?
  • isold2003

Jag fick ett helt underbart Mololinne i brevlådan idag, det med  cubacars. Önskar att jag hade köpt den tröjan till stora killen tidigare, verkar slut på de flesta ställen. Underbar grön färg på kantbanden!

• isold2003
    lillronya skrev 2009-01-23 13:44:48 följande:
    Den tröjan har Emilio fått. Så cool med de rutiga ärmarna.För oss som är gamla raggare är den självklar!
    Jag tyckte inte om ärmarna först men nu har jag smält
    Buttelina skrev 2009-01-23 13:45:05 följande:
    åhh fiint vilken strl söker du på tröjan?
    116, det är till stora killen. Nu pratade jag precis med hon på Okidoki om att jag ska skicka tillbaka dalmatinerleggingsen (de var ju för små ) och hon skulle försöka få tag på cubacarströja åt mig! Passade på att be om en spacetröja och ett linne med trollsländor på samma gång Hoppas hoppas hon får tag på det! Supertrevlig var hon iaf.
  • isold2003
    Buttelina skrev 2009-01-23 13:54:07 följande:
    hmm det finns bara 110 kvar... då ska jag kanske låta bli.. fast hmm den är ju snygg till hösten
    Den är hur snygg som helst ju! Jag hade velat ha den modellen själv
  • isold2003

Förresten, visste ni att det kommer sneakers från Molo i vår? Med cubacarsmönster och med rowenamönster.

• isold2003
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-23 14:05:22 följande:
    Go dagens Å jag har fått paket, men orkar bara inte hämta ut det, låååångt till posten ju
    Hej hej! Långt till posten?  Det brukar väl inte vara något problem när det gäller barnkläder? Eller är det annat i paketet?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12