Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

1 och 1 är 3 skrev 2009-01-31 20:20:28 följande:
    Danke!BTW, jag har tagit Ronyas plats ikväl och knaprar ostbågar
    åhhhhhh nu blev jag också sugen på ostbågar, hmmmm skulle kanske åka ner till kiosken och kolla vad de harRäcka ut tungan
  • nikki2006
    isako skrev 2009-01-31 20:24:24 följande:
    Hej tjejer förresten.Städat, handlat, badat ungar, duschat, bäddat nytt o tvättat hela dagen.. *pust*Skall sortera ut garderoberna etc imorogn. Nu jävlar skall det Traderas Som vanligt suuuuperfina barn i tråden! Ni som har NS jeans.. Är de så smala som de säger?Är det samma "form" på dom alla eller har dom olika modeller - passformer?
    vad duktig du har varit, impad

Ns har nog olika modeller, jag vet inte så mycket där men midjan kan du i alla fall ändra med gummibandet
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2009-01-31 20:27:02 följande:
    haha, det är gott! Jag har godisstopp sedan en månad, däremot åt vi semlor idag, hembakta. Mums!
    Kan du baka semlor, nu blev jag impad och sen kan du skicka hit några tackFlört
    Jag har också massor som skall ut på T men jag väntar till bb nästa månad. Jag har ofta godis stopp men det slutar ändå illa efter ett tag, har nog lite dålig karaktär där tror jag hi hi
  • nikki2006
    tinkerbell74 skrev 2009-01-31 20:28:04 följande:
    ängeln83 skrev 2009-01-31 20:21:47 följande: mmmm röda pollysar! *away hämtar påsen med M&M's*
    gottegrisar SLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTA FRESTASRäcka ut tungan
  • nikki2006
    isako skrev 2009-01-31 20:29:51 följande:
    Kände mig tvungen.. Gubben började kolla lite snett på mig o med tanke på att jag skall hämta min bamse beställning av Molo på Bombom på tisdag gäller det att ligga på plussidan hahaOk, får försöka ta mig ner tills tan o se om ngn har NS där så att man kan känna i rlFörresten. Ngn som har dessa?? www.luckylittleme.se/product.asp?product=1609...Går de att använda som knickers? Är de "fullängds" byxor? Är sugen på dom gröna men vill eg ha dem som knickers.
    hi hi  ja då får du allt ställa in dig lite nu

Jag har ett par NS bara men de är jätte fina och jag tycker de verkligen går till allt och de är slitstarka
  • nikki2006
    Camellis skrev 2009-01-31 20:33:38 följande:
    Plummy - hur går det för dig på Tradera? Mina auktioner gick ut igår - snacka om antiklimax, INGEN blev såld!
    nääääääää vad tråkigt
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2009-01-31 20:33:59 följande:
    smaskens! vi tänkte ha pajdegsinlindad filé imorgon med samma tillbehör, hihi!
    jag gillar att baka och är rätt bra på det men semlor har jag aldrig gett mig på.
    Idag har vi hasselbacks potatis o lätt panerade kyckling file med gorgonsola sås, det var riktigt smarrigt
  • nikki2006
    isako skrev 2009-01-31 20:35:29 följande:
    Perfekt. Då blir det ett par sådana. Dom äääär ju så dina med rött kantband *love*Ohhhhh sluta snacka godsaker snälla.. Måste få bort "plöfset" *suck*
  • nikki2006
    Camellis skrev 2009-01-31 20:36:11 följande:
    Ja, skittjatigt! Jag som hade räknat med nån tusenlapp, och så blev det ingenting. Surt!
    hade du höga utrop eller vad, var det märkes kläder???
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-31 20:40:34 följande:
    Go kväll Hoppas det nåt tjusigt? Jag e så hopping sugen att jag inte vet vad   Nu får Katvig baske mig ta o komma tycker jag!! Eller Småfolk funkar ju åxå för den delen
    men du fick ju värsta stora paketet igår ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12