• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Myggis skrev 2009-01-26 11:59:20 följande:
    Hmmm, vad göra???Jag beställde några plagg från en webbshop och fick dem förra veckan. Idag kom samma paket igen med samma kläder... Valde förskottsbetalning och har betalt in pengarna en gång. VAD ska jag göra?
    Hoppsan!
    Ja du får väl kontakta dom och säga som det är
  • jacao
    Zvartaliljan skrev 2009-01-26 12:43:01 följande:
    Finns det något annat märke som har små storlekar????? Eller något som är väldigt litet i 56?? Lillkillen väger ju bara 2kg.
    Kommer ihåg hur svårt det var att hitta kläder som passade på såna där små (mina två minsta är födda 5-6 veckor för tidigt). Har tyvär inga tips på var du kan hitta så smått... Lindex stl 50 funkade hyfsat till Greta, de var ganska små i stl, då iaf.
  • jacao
    Zvartaliljan skrev 2009-01-26 13:12:49 följande:
    Jo men lindex, kappahl o hm har jag massor i från när Maia var liten (också prematur) men nu ville jag hitta något extra fint
    Ja men då hade jag köpt en dalmatin body i stl 56 ! De brukar ju vara rätt smala och sen hade jag vikt upp ärmarna 25 varv och sett glad ut
  • jacao
    Smultronhjärta skrev 2009-01-27 20:49:13 följande:
    Velar du mellan Fbg och Varberg så säger jag Falkenberg pga av stranden..heeeelt opartisk Varberg har bättre utbud med affärer men dit kan man ju ta bilen om det regnar
    Eller så tar man bilen till Falkenberg om det regnar
    Varberg är ju så himla fint  
  • jacao
    Smultronhjärta skrev 2009-01-27 21:05:09 följande:
    Varberg är mysigt i centrum..Är inte lika förtjust i stranden eller alla Boråsare som det kryllar av sommartid. Bättre å hänga här hemma där stranden är nära och alla semesterfirare pratar småländska som jag Jupp- många kommer hit till Fbg och Halmstad
    Amen träslövsläge är ju superfint, stranden och småbåtshamnen, supermysigt ju  
    Måste nog åka dit själv i sommar känner jag nu Men falkenberg är säkert fint det med
  • jacao

Heeeelt OT men tänk att min Greta varit såhär mini mini (och då är hon ändå ett par veckor här)  lite nostalgitripp här, kollar gamla bilder

[Bild025.jpg]

• jacao
     GRATTIS söta lilla HILDA på 1-års dagen
    Ser att brorsorna tyckte paketen var spännande
  • jacao
    Smultronhjärta skrev 2009-02-01 20:52:06 följande:
    Helt ot men ÄNTLIGEN har jag fått tag i ett par nya armyNS Hör till favoriterna här och jag har letat ihjäl mig efter dom:www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8322...
    Dom är snygga! Finns ett par här hemma i garderoben men de blir mest liggande. Hittar inget snyggt att ha till, lite svåra att matcha... Någon som har nåt bra tips kanske ?
  • jacao
    Buttelina skrev 2009-02-02 11:04:01 följande:
    ja det kommer säkert vara både och... fast det kommer vara mer overaller till hösten jag har is i magen och hoppas att jag får tag i en röd då
    En affär här i stan har röda och svarta overaller på rea, 50%
    OBS! Inte min butik då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12