-
Det kommer att komma jättefina knallrosa och lila velourklänningar till nästa höst. Och ljusrosa/mörkrosa randiga. Spar dig till dem istället om hon ändå inte kommer att kunna ha klänningen nu.Buttelina skrev 2009-01-23 14:13:19 följande:gaahh vad säger ni tjejer, ska jag ta en till katvig turkos velourklänning??? hon har en i 98 nu och den jag funderar på att köpa är 110. jag ÄLSKAR ju den, men kommer jag tröttna? åhh svårt
-
Usch, sitter och samlar mig för att släpa mig till jobbet. Känner mig inte alls sugen idag.. Fredagkväll lönehelg innebär alldeles för mkt fylla och misshandel
Jaja, det blir pengar till fina barnkläder iaf, får se det så
Förrsten, helt OT, någon som vet någon internetbutik som säljer Hunkydory förutom Ajabaja? -
Ja till den gröna kik-kid klänningenButtelina skrev 2009-01-23 14:20:17 följande:ahh ja det avgjorde saken, det kommer komma nya favoriter EN SISTA FRÅGA grön kik kid volangklänning? ja eller nej
Superfin Isabel i kik-kid med mololeggings förresten, har glömt att kommentera det.
-
Jag hade tur häromdagen när jag var inne i stans enda Katvigbutik. Jag frågade lite om Katvig och hon skulle sluta sälja det så jag fick katalogen för nästa höst som hon precis skulle kasta
-
Mmm, och grön/lila! Och en jättefin blå/blå randig.. Men först kommer vårens kollektion, jag har ingen aning om vad som kommer där. Eller har det kommit upp på Katvigs hemsida?Buttelina skrev 2009-01-23 14:26:00 följande:ohhhh nice. sååå fint med rosa/rosa och lila
-
Grön/lila är knallgrön och knallila
Härliga starka färger. Kikade in på Katvig, det ser fiiint ut! Galna kossorna är tillbaka ser jag
Pojkarna ska få badbyxor därifrån iår. Så kul att det börjar komma mer nyheter nu!
Nä, dags att stänga av och gå till jobbet. Kram på er alla goa! -
God kväll! Jag har äntligen kommit på säkerhetskoden till mitt Visakort (som jag skrapade bort eftersom jag ändå kunde den utantill och inte ville att någon skulle kunna nätshoppa om de stal kortet..) så nu är jag inte bara shoppingsugen utan KAN även shoppa!
Sorry för världens längsta mening
Så sugen på lite nyheter från Mini A Ture, gröna sneakers, det skulle passa perfekt till våren det -
Kan man bli annat än glad av en sån här tröja? Härligt med lite gult igen!
http://www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=16245 -
Spännande! Alltid kul med nya kollektionerjojoa75 skrev 2009-01-24 20:58:44 följande:Kikar in efter en lååång dag.. men oj va skoj!Visar sig att jag t.o.m fick mig en liten vinstpresent, kul
Vad var det för något du vann?
-
jojoa75 skrev 2009-01-24 21:19:36 följande:Oj vad kul! Grattis!http://sundbaby.dk/shop/frontpage.html Men frakten till Sverige är på 120 dkr så jag tvekar lite. Har en fin full varukorg..Nova76 skrev 2009-01-24 21:16:22 följande:god kväll!var har du sett dem?