Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

LA Woman skrev 2009-01-13 10:23:34 följande:
    Morning girls Ska försöka se om lillkickan är samarvetsvillig nog för lite livebilder på snygga kläderna idag Håll tummarna så dyker det kanske upp lite i BT sen
    väntar otåligt!!!
  • melizza
    SmillaMilla skrev 2009-01-13 10:50:23 följande:
    Snälla någon som vet om det kommer en dalmatin tröja med all over print? Jag gillar inte riktigt de randiga armarna.
    det kommer väl med knapp uppe vid halsen i både kort och långärmat som är print all over men vanlig tröja tror jag inte....det brukar dem inte ha med print trycken
  • melizza
    loveliva skrev 2009-01-13 10:57:48 följande:
    Postis kom med fina biltröjan nyss Tycker ni den är förliten ????(ignorera dålig bildkvalité)
    tycker den sitter precis lagom nu men frågan är ju hur länge han kommer kunna ha den
  • melizza

nån som vet om pärlplatt leggings och volang klänning kommer till B&R???

• melizza
    snigelina skrev 2009-01-13 11:32:58 följande:
    Den har gröna ränder i jr-strl
    åååå inte alls lika fint ju
  • melizza
    LA Woman skrev 2009-01-13 11:52:51 följande:
    Nu la jag in lite livebilder i BT Postis har kommit också så jag får väl helt enkelt fram med kameran igen
    OMG vilka fina kläder den supersöta dockan har.....vovvarna med ränderna är ju kanonfina ju.....hoppas den tröjan kommer i jr storlek och så leggings i dem ränderna med....vill haaaaaa
  • melizza
    SmillaMilla skrev 2009-01-13 12:19:42 följande:
    åhhh dalmatin tröja på g in hos llm
    den måste jag ha till Stella men väntar nog ett tag tills BB eller löning nu......men är lite rädd att den ska ta slut....hoppas inte det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12