• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Åhh SÅ shoppingsugen idag!
    Men med tanke på att Greta hade sönder Vilhelms glasögon igår är det nog likaså bra att jag inte hittar nåt att shoppa. Tror inte att det går att laga dom
    Men det var väl dags med nya snart ändå, de är inte direkt hanterde med varsam hand...
    Sötnosen hade ju sönder mina glasögon 2 veckor innan jul också, så hon ligger inte på plus inte, tur för henne att hon är ganske söt

• jacao
    Buttelina skrev 2009-02-04 13:29:33 följande:
    busungen då... men söt är hon
    Ja,  hon kan hitta på hyss hon,  ser oskyldig ut men det döljer sig en liten djävul där inne  

Näe, dax att masa sig iväg till jobbet! Kikar in i kväll så jag inte missar nåt
  • jacao
    SmillaMilla skrev 2009-02-05 19:28:53 följande:
    Snälla VAR????
    Hela kollektionen kan du se på www.smafolk.dk  
    Vet inte om de finns att köpa i någon shop ännu...
  • jacao
    Duntoffla skrev 2009-02-06 15:48:40 följande:
    Hej tjejer!Kikar in här efter en dålig start på helgen...Vi har tillbringat natten på Astrid Lindgrens Barnsjukhus Noel ramlade från en stol igår kväll och slog i huvudet. Han var som vanligt fram till ca 21 då han började kräkas. Jag var självklart ensam hemma medan sambon meckade med bilen. han kom hem vid 22 och då var Noel rätt slö och medtagen Efter telerådgivning åkte vi in AL´s barnsjukhus där vi fick vänta några timmar med en då och då kräkande son. Efter att de hade tittat ville de ha kvar honom för observation då han spydde upp allt han fick i sig. Vid 3 fick han dropp och en av oss skulle stanna kvar. Jag skulle jobba så jag var på väg att åka hem då sköterskan sa att jag också skulle stanna. Har sovit pissdåligt och de har med jämna mellanrum kollat Noel. Han mår bättre nu och har fått färg på kinderna igen och verkar vara sitt vanliga jag. Vi är hemma igen nu.Puh, vilken start på helgen!!Vad händer här då?
    Nej men usch vad otäckt!  Skönt att han mår bättre idag och att ni fick åka hem, inte roligt att vara på sjukhus. Skickar över en liten  
  • jacao
    Myggis skrev 2009-02-06 18:06:04 följande:
    Myggis skrev 2009-02-06 18:05:44 följande: Funkar inte!
    Har du Plus?
    Funkade inte för mig förut heller men nu när jag har plus så funkar det kanon
  • jacao
    Buttelina skrev 2009-02-08 20:24:27 följande:
    fixat
    Får jag också kika ?
  • jacao
    Buttelina skrev 2009-02-08 20:40:59 följande:
    japp
    Ojoj, där fanns en del 
    Men här är garderoberna inte direkt tomma heller
    Lite avis på din småfolk samling, så mkt fint!
  • jacao
     Grattis till Ilon på 2-års dagen!!

Det drar ihop sig till 2 års kalas här med, bara en månad kvar nu
  • jacao
    lillronya skrev 2009-02-09 13:50:39 följande:
    JACAO!: VAR har du köpt nytt Hummel med rabatt???Hej förresten
    Lugn lugn...

På Boris bus, en affär här i stan. De har lite vår rabatt just nu, passade mig utmärkt  

Tyvär har de inte så mycket Hummel men rött och grönt wct och t-shirts finns.
  • jacao
    SmillaMilla skrev 2009-02-09 14:34:29 följande:
    Visst måste jag shoppa lite till
    Tycker absolut att du kan shoppa lite till

Själv vågar jag inte fota barnens alla kläder, tror jag skulle bli lite rädd för mig själv om jag radade upp det så där
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12