• Anonym (knipan)

    Knipa under samlaget?

    Ha ha... Världens AHA-upplevelse för mig detta! Min kille blev förvånad när vi började diskutera sex för någon dag sen. Han trodde jag knep bäckenmusklerna under samlag! Precis som om det skulle vara världens mest självklara och naturliga grej.
    Va?? sa jag. Det har jag aldrig gjort!?!!

    Tjejer!!! Gör ni det? Är det bara jag som "missat denna informationen" i sexualundervisningen? 35 år gammal och känner mig som NY i leken...

  • Svar på tråden Knipa under samlaget?
  • Anonym (skönt)

    Jag gör det och min man märker varje gång jag gör det och tycker att det e jätteskönt, både för han och mig!

  • Anonym

    jo jag gör det oxå speciellt i slutet när det går för honom uppskattas väldigt mycket då

  • Anonym (knip)

    o det gör jag. inte minst för att träna mina egna knipmuskler å  för att det blir ju lite...skönare för oss båda..

  • Anonym (knipan)

    Jaha, då ska det knipas för fullt här också nu då

    Skönt att du anonym 2 också missat detta så man inte är ensam, då har vi lärt oss nu, ha ha

  • Anonym

    Anonym (knipan) skrev 2009-01-18 22:24:58 följande:


    Jaha, då ska det knipas för fullt här också nu då Skönt att du anonym 2 också missat detta så man inte är ensam, då har vi lärt oss nu, ha ha
    Hahaha ja det måste jag med prova håller precis på att öva upp dem med knipkulor.....funkar skitbra.
  • Anonym

    Absolut, det blir jättestor skillnad, speciellt som någon skrev just i slutet. 


    Det är ju dessutom jättebra att knipa, så det är verkligen win-win =)
Svar på tråden Knipa under samlaget?