• RedRose

Blev Du Gravid Efter Att Du Ätit Rosenrot?

hej,nu funderar jag att hur många har blivit gravida efter Rosenrots användning? själv äter jag Rosenrot nu,och har Bisolvon i användning också.

någon som kan berätt varifrån man får tag på royal jelly?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-29 10:51
    igår när vi hadd 6,så tog de lite ont i äggstockarna. hoppas att det är ett bra tecken! hadd så sist då jag var gravid,som dock slutade i missfall. Just det att det tog ont när man hadd 6.

hoppas hoppas på en liten! ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-30 19:21
    jag tror inte att det har blivit något nu denhär gången.har inga symtomer alls nu just. nytt försök nästa månad. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-08 22:09
    länge sen sist man skrev i dehär inlägget. jag åt RR i januari. plussade svagt 1.2. och det var Första gången jag åt RR! lycka till,till er som provar RR!

• Svar på tråden Blev Du Gravid Efter Att Du Ätit Rosenrot?
  • Stiiiiina

Började äta det för att bli piggare.
    Blev gravid.. trotts kondom..
    Fick sen mf.

• RedRose
    Svar på #4
    jassåå tack för svaret iaf!
  • shoreline

jag käkar också rosenrot denna månad. BIM ca 27/1. Tror inte det tagit sig men jag fick iaf ägglossning vilket jag ej tror jag haft på bra länge!Skrattande Har läst om många som blivit med gravida efter att ha käkat rosenrot men en del som inte gjort det. Ska bli spännande att se. Royal jelly kan man köpa på hälsokosten tror jag. Hoppas vi plussar med hjälp av rosenrot!!
    När har du BIM??

• milla1984

hej! jag har ochså börjat äta rosenrot, har hört av jätte många här inne att dem blivit gravida samma månad som dem börjat med rosenrot. jag fick min mens igår så jag har precis börjat, har ett tag till tills nästa bim. ska vi följas åt? håller tummarna för oss :=)

• RedRose

äntligen någon som svarar! har bim kring 1-10.2. är inte säker,föratt mensen som kom sist,kom 3 dagar senare,än när den bode ha kommit. :-P

• Ritva

Blev gravid första månaden med rosenrot efter ca 1 års försök.

Svar på tråden Blev Du Gravid Efter Att Du Ätit Rosenrot?