• Äldre 23 Jan 15:17
    7062 visningar
    14 svar
    14
    7062

    Vad köper jag till bror som fyller 30?

    På söndag ska vi fira min brors 30årsdag och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom.

    Någon som har bra tips till karlar i den åldern?

    Vi köper aldrig dyra presenter i vår familj så i prisklass med några hundralappar max, Ideer någon???


    Planering är a och o......
  • Svar på tråden Vad köper jag till bror som fyller 30?
  • Äldre 23 Jan 15:24
    #3

    Låter som en trevligt födelsedag.

    Nu har ju min bror själv bjudit in hela familjen så våldgästa kan vi ju inte göra.

    Ska man ge något som man kan ha kvar som minne? Eller är det okej att ge en "vanlig" present typ praliner från nån chokladaffär`?


    Planering är a och o......
  • Äldre 23 Jan 15:25
    #4
    Siriva skrev 2009-01-23 15:23:05 följande:
    En nostalgipresent kanske?En dvd med ett favoritbarnprogram, eller tv-serie?Har han några specialintressen?Någon bok som anspelar på att han blir "vuxen". kanske en om hur man klär sig och så det finns ett antal. Den kan ju ges med glimten i ögat. Camilla Thulin har skrivit en.Steffo Törnkvist har skrivit lite "grabbiga" böcker bland annat en om Lust (alltså lustfulld mat etc, guldkanten på tillvaron)En "bukett" skraplotter med hopp om högvinsten.
    Hans intressen är datorer och meka med bilar. Böcker tror jag inte han befattar sig med om det inte är en mekhandbok

    Annars bra tips som man kan tänka på när det gäller mannen min.
    Planering är a och o......
  • Äldre 23 Jan 15:29
    #9

    krammia & bubba 80

    Dom andra har redan köpt så det får bli något billigare eftersom det bara är jag, annars bra tips


    Planering är a och o......
  • Äldre 23 Jan 15:31
    #10
    sofanda skrev 2009-01-23 15:28:37 följande:
    Gillar han vin? Då kan ett vinpussel vara en kul grej...bkwine.blogspot.com/2007/10/mnadens-oundgngli...
    vilken kul grej, han är nog mer av en öltyp men till nån annan ska jag spara iden i minnet
    Planering är a och o......
  • Äldre 23 Jan 15:35
    #13
    Sencha skrev 2009-01-23 15:32:37 följande:
    Men köp då lite blandade ölsorter? Eller en bok om öl?
    hmm där sa du nåt, det kanske man kunde göra

    ja tar gärna emot fler tips av alla som vill dela med sig, ska höra med mannen sen när han kommer hem vilket som verkar vara mest lämpligt till bror min
    Planering är a och o......
Svar på tråden Vad köper jag till bror som fyller 30?