• Anonym (Orolig)

Hur gör man sig av med en Voodoo docka ENDASTseriösa svar

För ett par månader sen fick en kompis till mig en present, en Voodoo docka som skulle bringa lycka.
    Men ända sen den kom in i bilden har det bara hänt olyckliga saker i hennes närhet så som skilsmässa våld mm.
    Är det någon som vet hur gör man sig av med den utan att energierna stannar kvar?

OBS!
    Har du inga seriösa svar har du inget här att göra.

• Svar på tråden Hur gör man sig av med en Voodoo docka ENDASTseriösa svar
  • Suri

Jag har inget seriöst svar men jag vill också gärna veta. Så jag väntar här på ett seriöst svar.

• Wonderkarin

Jag haar för mig att det finns ett occultforum här på FL.
    Jag googlade lite och det verkar komplicerat så de flesta tipsar om att du ska be en utövare ta hand om den åt dig.

• Anonym (Orolig)

Wonderkarin skrev 2009-01-26 18:49:55 följande:

Jag haar för mig att det finns ett occultforum här på FL.Jag googlade lite och det verkar komplicerat så de flesta tipsar om att du ska be en utövare ta hand om den åt dig.
    Ja jag har oxå googlat men svårt att hitta nåt konkret.
    Får väl vänta och se om någon har nåt bra svar.
    Annars får man försöka hitta nån som håller på med sånt.
  • Anonym

Usch jag tycker att de dockorna är lite otäcka. Ska inte hålla på med sådana saker om man inte är riktigt införstådd i vad det kan frambringa...det kan få förödande konsekvenser.

• Tricis

jag tror att man ska bränna den.

• Anonym

Fy nu blev jag rädd min sambo fick en sån i julklapp av sin bror den ligger på hallbänken här hemma va ska jag göra.

• Wonderkarin

Nej man ska inte bränna dem.
    En del säger att man ska be en präst om hjälp men andra säger att prästen inte kan göra något, fast jag skulle nog göra det om jag var troende.

• Tricis

jo jag har hört att man ska bränna den. gjorde min kompis och alla olyckor som hänt henne försvann.

• Flygfotogen

Jag hade aldrig tagit emot en sådan present. Varför vettetusan, men varför ger man bort något sådant? :-S Vill också höra ett svar så jag väntar här.

Svar på tråden Hur gör man sig av med en Voodoo docka ENDASTseriösa svar