• Lilla i

    Barn födda kring den 7/3 2006 - Del 12

    Hallå!!!
    Tog mig friheten att göra en ny tråd!
    Hoppas att alla hittar hit, ska försöka att inboxa alla men om jag glömmer ngn får ni ursäkta!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-27 14:42
    Syskon väntas/födda till våra 06:or...

    *solrosen82 (Meja 1mars-06) & Zack 4nov. 2007

    *drutten77, (Ebbe 19mars-06) & Thyra 15jan 2008
    *smurf83, (Julina 7mars-06) & Delisia 7mars 2008
    *pringles, (Viktor 11mars-06) & Linnea 22mars 2008 ♥ Mitt hjärta klappar för Julina (f. 7/3-06) & Delisia (f. 7/3-08) ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-12 13:07
    * * * TIDIGARE TRÅDAR * * *

    Del I - www.familjeliv.se/Forum-3-24/m9071866.html
    Del II - www.familjeliv.se/Forum-3-24/m11164638-34.htm
    Del III - www.familjeliv.se/Forum-3-24/m13927411.html
    Del IIII - www.familjeliv.se/Forum-3-24/m15746302.html
    Del 5 - www.familjeliv.se/Forum-3-24/m18891427.html
    Del 6 - www.familjeliv.se/Forum-3-24/m22415033.html
    Del 7 - www.familjeliv.se/Forum-11-265/m25565994.html
    Del 8 - familjeliv.se/Forum-11-265/m28530618.html
    Del 9 - www.familjeliv.se/Forum-11-265/m31551417.html
    Del 10 - www.familjeliv.se/Forum-11-265/m34409532.html

  • Svar på tråden Barn födda kring den 7/3 2006 - Del 12
  • Lilla i

    Det var ett tag sedan men jag hoppas att alla är OK!
    Kom att tänka på er när jag satt och sjöng en egenkomponerad nu ska vi äta för magen vill ha mat sång för O.
    Vi kanske ska ge ut en sjiva. Hittils så finns redan Alcarinque:s kissa på pottan visa och min magen vill ha mat blues

  • Iorlover

    Halloj!

    Tack "Lilla i" för att du tog tag i att starta en ny tråd! Jättekul!

    Här har vi det ok. Trots vissa omständigheter. Lukas är bara go just nu, allt flyter på. Mys!
    Lite värre med storasyster trots! Men det går väl över.
    Nu har vi iallafall fått en lägenhet som vi flyttar till 1/4. Det ska bli skönt faktiskt, att bo själv igen, att få känna sig riktigt hemma!

  • Solrosen82

    Hejsan! Var ett tag sen.

    Jag jobbar heltid nu, så jag ser knappt mina ungar... Lite tråkigt, men jag har desto mer energi att leka med dom då när jag e hemma. Zacks inskolning e snart klar och då faller det på mig att hämta på dagis och det e ju aldrig fel.

    Meja har blivit så mysig nu tycker jag och orden bara bubblar ur henne. Fem myror är fler än fyra elefanter e favorit just nu. Inte kan jag förstå det, känns som att hon e för liten för det. Anders lärde henne hur hon ska slå igång dvd:n, så nu ser hon t.o.m. på morgon innan dagis. Han har tänkt ut en barnvakt på morgonen nämligen

    Iorlover: Skönt att få något eget. Känns det bra med nya kärleken?

  • Lilla i

    Olivia har musses klubbhus som stor favorit. När det startar pussar hon TVn.
    Ja det är verkligen dubbelt att börja jobba igen. Både skönt och ångestladdat för att man ser barnen så lite. Men O älskar iaf dagis och jag hoppas att Alvin oxå kommer att gilla dagiset i höst.

  • Solrosen82

    Lilla i: Ja, det e ju det. Jag ser också att Meja mår bra av dagis och hon utvecklas mycket snabbare också. Zack fick ju plats på samma avd, så han har ju alltid henne om det blir jobbigt. Hur går det med Alvin, e han snabb i utvecklingen?

  • Lilla i

    Alvin är betydligt lugnare än Olivia på alla områden (utom maten, han öppnar faktiskt munnen när skeden kommer ). Vet inte om det är hans person eller bara det faktum att han är nummer 2 och inte riktigt fåt samma uppmärksamhet. O kröp och ställde sig mot saker när hon var 6 månader och A har knappt kommit på hur man ställer sig på alla fyra. Men vi har inte bråttom. Han kan gärna få vänta lite till med krypning och dylikt
    Han är iaf en otroligt glad liten kille som bits ganska ordentligt med sina två huggtänder
    Skönt att ha båda på samma avdelning. Då har ju lillebror alltid en trygghet i syrran.

  • Solrosen82

    Lilla i: Va kul att han äter bra. Det beror säkert på att han ser syrran äta också. Zack e lite tidigare med det mesta än Meja. Talet som hon e väldigt sen med verkar han inte vara sen med. Kan flera ord sen ganska lång tid.
    Har de börjat leka nåt med varandra nu?

Svar på tråden Barn födda kring den 7/3 2006 - Del 12