• 123ABC

vänner i skåne

Hey!
    Jag vill gärna också hoppa på! Jag bor i Helsingborg med min dotter på 3 år och sån på 1½. Vart har ni tänkt att ha fika?
    Har ni kommit fram till någon dag? // Veronica

• 123ABC

Moj Katile skrev 2009-02-11 20:46:00 följande:

Hej Hej! Läste din pres. Vi bor åxå ensamma. Barnens pappa har jobb på annan ort och jag pluggar på malmö högskola vilket var svårt att kombinera. Jag har barnen på heltid förutom enstaka helger då och då när mina föräldrar tar dem Men de bor 15 mil bort så inte lätt att kombinera alltid ju!
    Hej!
    Okej går barnen på dagis när du pluggar? Vad pluggar du till?
    Hur tycker du det funkar ensam? Jag har mina barn varannan vecka...
  • 123ABC

Okej, ja det är jobbigt dom veckorna jag har dom när jag går i skolan så är dom på dagis till 16 sen är det bara hem och laga middag och lägga dom känns det som.. Jag pluggar till undersköterska och mentalskötare och är färdig i mars. Vart i Landskrona bor ni? Jag har också bott där, hade min första egna lägenhet där på Suellsgatan!

• 123ABC

071020 skrev 2009-02-11 22:31:00 följande:

Hej hej...hoppar rakt in i den här tråden ... bor i Hbg o är mamma ledig med min tös på 15mån... nyinflyttad i staden (bodde i Mö innan) så jag träffar också gärna nya människor, har väl inte jättelätt att ta kontakt med nya människor...så jag hänger gärna på, tror att lillan också hade tyckt om det
    Hey!
    Vart i stan bor du? Hur länge ska du gå mamma ledig?
  • 123ABC

kej då är du också en gammal vårdare :P
    Jag tyckt det var kul att läsa nu även om jag jobbat lite grann inom vården tidigare, men jag tycker att jag fått en annan helhetsbild på allting!!

Idag är jag fri från skolan men ska jobba kväll på nya jobbet,
    vad hittar ni andra på idag?

• 123ABC
    FruMadde4barnTätt skrev 2009-02-12 09:33:24 följande:
    Jag är oxå undersköterska, läste ett år på komvux, tyckte mycket om utbildningen.jobbar inom hemvården nu i Åstorp, men inget fast jobb.ska på musiklek idag som kyrkan ordnar. fler som går på musiklek eller öppna förskolan??sen ska vi handla mat på citygross, handlar en gång per vecka, var handlar ni mat?jag ska söka vårdnadsbidraget för våra barn. Oliver trivs inte så bra på dagis, då personalen inte tar in barn som fryser, de är ute mycket.vi funderar på ett tredje barn 2010 i feb/mars.
    Vad roligt jag har också fått jobb i hemvården som timmis.. hur länge har du jobbat med det? Kör ni mycket eller cyklar ni?
  • 123ABC

Hej hej!
    Fredag idag och här är det bra!
    Ska ni hitta på nått trevligt i helgen?

Svar på tråden vänner i skåne