• Litetd­ahl
    Äldre 3 Feb 13:12
    3041 visningar
    19 svar
    19
    3041

    Dagens bästa ögonblick!

    Vad har varit dagens bästa njutningstillfälle med den finaste du har?

    Mitt är nu. Strax efter lunch, lillan sover så sött bredvid mig. Jag ligger på soffan, äter tunnbröd med Filadelfiaost (vitlök) och dricker pucko. Surfar på FL samtidigt. Solen skiner ute, sen blir det promenad. Hon är världens sötaste, luktar så gott.

  • Svar på tråden Dagens bästa ögonblick!
  • Litetd­ahl
    Äldre 3 Feb 13:17
    #3

    Gud vad sött!


    Esprie skrev 2009-02-03 13:14:10 följande:
    ååå..Sonen är på dagis.. men i morse när jag sa att vi skulle åka till dagis så gick han in städade sitt rum, släkte lampan, och klappade borrmaskinen och sa hej då , stängde igen dörren... - mamma kom !Underbara 2 åring
  • Litetd­ahl
    Äldre 3 Feb 13:18
    #4

    Det är underbart när man lyckas med det!


    Anna med 3 trollungar skrev 2009-02-03 13:14:47 följande:
    Dagen bästa ögonblick för mig var efter flaskan i morse när vi la oss i min säng och vi somnade tillsammans
  • Litetd­ahl
    Äldre 5 Feb 01:01
    #13
    Siriva skrev 2009-02-04 14:57:04 följande:
    Igår kväll hade jag en riktig guldupplevelse med Ludvig 2 år. Han fick feber på eftermiddagen och somnade tidigt. Vaknade när jag precis lagt mig och han fick komma till vår säng. (mannen hade inte gått och lagt sig än) Ludvig kröp in mot min axel och lät sitt "kärleksljud" (så har han låtit sedan födseln när han vill visa extra mycket att han tycker om mig) Då sa jag "mamma älskar Ludvig" flera gånger. Till slut sa han "älskar mamma" och somnade sedan. DET VAR FÖRSTA GÅNGEN HA SA DET!!!! Jag somnade riktigt skönt jag också.
  • Litetd­ahl
    Äldre 5 Feb 01:03
    #14

    Dagens bästa var på morgonen. Lillan på fyra månader är alltid på solskenshumör då. Hon har börjat "prata" massor och satt i sin babysitter framför mig och pratade och pratade. Tittade på mig med sina fågelögon och koncentrerade sig så hela överläppen darrade.

Svar på tråden Dagens bästa ögonblick!